HIER tips over hoe je ZIJN aandacht kan trekken

Omdat veel meisjes ZIJN aandacht willen trekken dacht ik:waarom maak ik geen topic waarop ik tips geef aan waanhopige mensen die ZIJN aandacht willen trekken?
dat deed ik dus:

hier zijn de tips :flushed: :

1. kijk of hij hyves heeft en voeg hem toe en ga praten enzo, ga dan in het echt met hem praten en dan vrienden worden. je ziet mensen elkaar wel eens vriendschappelijk knuffelen, doe dit dan ook met hem. geef hem dan een kusje op de wang, als hij bloos vind hij je leuk, maar als ie zo raar kijkt moet je maar stoppen en gewoon vrienden zijn (ook leuk)
  2. kijk stiekem naar hem (niet gaat kwijlen!), als hij het ziet moet je niet meer kijken, dat geeft zijn aandacht. je zult zien dat hij dan ook stiekem naar jou gaat kijken.
  3. bots (perongeluk/exspres) tegen hem aan en bied dan je excuses aan. ga een beetje praten en spreek een keer samen wat af of wissel telefoonnummer uit.

Waar zijn de tips?

inderdaad, waar zijn de tips dan? xd

je naam past precies al goed bij je

Wauw thanks! Dit helpt echt!
xoxoxoxox

:’)

Jouw droogheid :grinning_face_with_smiling_eyes:

?

Whahahaha!

uhm oke?

Zucht

Oke, hier heb ik net dus een paar minuten om in een deuk gelegen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ‘wanhopig mens’ wil tipsss!

Aan deze tips heb ik nogal wat ja

sorry, ik was de tips vergeten :stuck_out_tongue:

hahaha x’]

Ik heb 1 tip: Volg zijn advies! serieus elke jongen ziet je opeens staan!http://www.youtube.com/watch?v=IdyJtRSXGyY

blunder_girl
dit is echt een blunder :slightly_smiling_face:

Oke even samengevat wat hij zegt;
Ik moet heel veel make-up opdoen;
Ik moet extreem veel luipaardprintjes dragen;
Ik moet spastisch met m’n ogen doen;
Ik moet dom zijn;

Ohja ik wil zo’n jongen die daarop valt.

zo hee, erg orgineel…

wauw harstikke bedankt?