Hier ook een nieuwe!

Ja ja, ik zal niet de enigste zijn maar ik denk ik plaats maar even een topic.
Ik heb geen zin om me voor te stellen als er vragen zijn gewoon vrage, tenslotte bijt ik niet *nee echt niet en anders zachtjes*.
Waarom ik hier ben, nou ik zal het even even vertellen misschien kan iemand me namelijk helpen, lijkt me namelijk leuk!
Vroeger was ik een echte boerin, nu nog wel maar minder.
Ik ben nu erg aan het veranderen, ga mijn haar knippen en kleuren en ben nu bezig met mijn kledingstyle maar omdat ik me niet zo bezig houdt met de mode zou ik echt niet weten wat ik nu moet gaan veranderen in mijn kast.
Iemand tips ideeen?
Pben mag is misschien voor mij ook wat duidelijker.

Liefs,

Donja

Draag gewoon wat je leuk vind.

Dat doe ik ook zeker wel, maar omdat ik nu een beetje mee wil gaan met de mode…
Ik ben niet meer van het lopen op mijn nike’s in mijn spijkerbroek en een makkelijk shirt erboven.
Er zit verder ook een lang verhaal achter waarom ik zo aan het veranderen ben, maar ik zal zeker dragen wat ik leuk vindt!!

nou.
dan ga je naar de winkel en koop je wat je leuk vind.
want je wilt alleen maar dragen wat je leuk vind, waarom vraag je het dan aan ons :x ?

maar omdat ik me niet zo bezig houdt met de mode zou ik echt niet weten wat ik nu moet gaan veranderen in mijn kast.
Iemand tips ideeen?

Dus vraag ik niet aan jullie WAT ik moet dragen maar of jullie ideeen hebben :slightly_smiling_face:

Dan moet ik je teleurstellen, want ik houd me ook niet bezig met mode. xD
Ik pik hier en daar wat op en heb weleens dat ik dingen leuk vind die 2 weken later opeens in de mode blijken te zijn.

Iets wat nu wel veel gehyped word(en waar ik eigenlijk niet zonder kan haha) zijn de afzakmutsjes.