hier kunnen ze toch niet boos om worden?

heee,
vanavond ga ik naar een jongen die ik heel leuk vind.
maar vrienden van me wilden vanavond met mij gaan blowen.
maar omdat ik niet zo veel behoefte meer heb aan blowen en liever naar die jongen ga heb ik gezegt dat ik niet met hun mee ging.
nu doen die vrienden heel moeilijk,
vooral eentje, die zegt: “dus je vind die jongen belangrijker dan ons?
nou dan blijf je maar lekker bij hem.”
ik heb echt het idee dat ze het me niet gunnen,
zijn ze terecht boos?
en hoe kan ik zorgen dat ze niet zo raar doen?

Als je eerder met die jongen had afgesproken dan hadden ze er maar eerder mee moeten komen. en zeg gewoon dat je geen zin heb om t blowen. als ze daar boos om worden zijn het geen echte vrienden

Ongeveer het zelfde als hierboven, als het echte vrienden waren zouden ze het je wel gunnen.

Sowieso kan je beter met die jongen gaan dan blowen.

Tuurlijk wel, zie je toch?

1 ding: ga andere vrienden zoeken als ze per se met je willen blowen.
En vertel ze gewoon de waarheid.

Als jij eerder had afgesproken om te bowlen dan hebben ze een goede reden om boos te zijn.

Als jij eerder met je jongen had afgesproken, en dus zegt: Ik wil niet bowlen want, bla bla. Dan hebben zij geen goede reden om boos te zijn en moet je ze uitleggen dat je eerder met hem had afgesproken ! :]

Ze wil gaan blowen - . . .

bowlen thaaaa

bowlen, haha… ze typt blowen :stuck_out_tongue:

ik ga mee met Heartcore :slightly_smiling_face:

ligt eraan met wie je eerder had afgesproken, als je eerst met die jongen had afgesproken en je vrienden nu met je willen blowen, hebben ze geen recht om boos te zijn. maar als je eerst met je vrienden had afgesproken en je nu liever naar die jongen gaat, snap ik dat ze boos zijn.

het plan was, dat ik eerst naar hun zou gaan, en dan zouden zij me naar die jongen brengen.
maar oppeens wilden ze dat niet meer,
en zeiden ze zelf; ga maar alleen naar die jongen.
en als ik dat dan ga doen, alsnog boos worden!

bowlen is ook leuk, maar ze bedoelen toch echt blowen :wink:

jij hebt geen zin in blowen dus doe je dat niet
en als je dan liever naar die jonge gaat moet je dat doen
als ze dat niet accepteren zijn het geen echte vrienden

Lekkere vrienden heb jij…

Zoiezo vind ik mensen die blowen al niet echt geweldig, het verpest je hersenen. mijn mening.

ik las bowlen :flushed:

maar ik vind wel onzin dat ze daarom boos worden hoor. Als jij eerder met die jongen heb afgesproken kan je er toch niks aan doen. En als jij niet wilt blowen dan doe je dat toch niet kunnen hun je toch niet dwingen.

ik heb ook zo iets van ’ wat een vrienden ’
je kiest toch zelf wat je gaat doen
je moet ze natuurlijk niet elke keer laten zitten maar je moet je nog wel goed voelen bij wat je doet :wink:

hehe oke ja verkeerd gelezen :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: mwauhaha
maar het gaat nogsteeds om hetzelfde principe, ongeacht wat je gaat doen.

:ok_woman:

als ze daarom boos worden… ik zou tegen ze zeggen datje eerder met die jongen heb afgesproken! want dat is toch zo? is toch juist goed dat je niet blowt! het hele groepje waar we altijd mee naar buiten gaan blowt, 1 vriendin van mij doet het niet. maar dat is toch juist heel goed! ze vinden het ook neit raar ofzo worden ookniet boos ofzo, dus het is juist goed datje het niet doet alsje het niet wilt:)