Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART!!

Dit is het grote HIJ topic.
Ben je verliefd en kan je niet over hem zwijgen. Wilt er niemand meer luisteren? Dan kan je hier alles over HEM kwijt.
Veel meiden zijn verliefd en hiermee kunnen jullie elkaar aanmoedigen enz.

“Hij is mooi en superlief…” Laat maar horen meiden!

Iedereen heeft het maar over HEM, maar wie is HIJ nu?
Laat het me weten! :slightly_smiling_face:

IK HOU ZO VEEEEL VAN MYN LIEVE SGAT

We hebben bijna anderhalf jaar =D whihih

HAHAHA wat grappig ik ging in dit topic kijken omdat ik iets neer wou zetten en nu zie ik dit dus staan haha humor :stuck_out_tongue: we hadden toen bijna anderhalf jaar dat is 2 jaar geworden en toen heb ik het uitgemaakt haha :stuck_out_tongue:

ik heb een hele lieve vriend
we hebben bijna 11 maanden. <3

Een half jaar, Alleen al zijn stomme maniertjes kan ik niet missen.

hij is de aller liefste &mooiste

ik hou zoveelvan van hem!
al meer dan 15 maand samen
wil jouu niet kwijt

:couple_with_heart_woman_man:

Ik ben zo blij dat ik helemaal mezelf bij hem kan zijn :grinning:

iets langer dan 3 maanden samen ^^

hij is echt zo geweldig en zo lief! echt die kleine dingetjes die hij doet blijven zo speciaal en echt zo onwijs lief… en zijn ogen zijn zo mooi… k kan niet ophouden om ernaar te kijken… ja hij is het echt voor me :slightly_smiling_face: en alweer bijna een half jaar samen :slightly_smiling_face:

Precies een topic die ik nodig had.

HIJ IS EEN ZÁK EN RAAR EN IK WEET NIET WAT IK VAN ‘M MOET DENKEN! Maar, hij heeft me. ._. Hij heeft mijn hart gestolen. 3 jaar geleden al, maar toen was hij onbereikbaar. Nu weer, alleen nu is hij wel bereikbaar. Maar ik weet nu niet wat ik van hem moet denken. Hij smste zoiets raars. Eerst vroeg hij hoe ík ons zag. I was like, er ís geen ons. Dus toen heb ik maar gezegd ‘ja je bent gewoon leuk en gezellig!’. Smst ie ‘Oke, sorry, ik bedoel er verder niks mee maar dat vind ik ook. Jij bent ook leuk. En onze gesprekken zijn altijd heel gezellig. Sorry :$’ IK SNAP DIE SORRY NIET. Is dat nou zoiets van ja sorry ik vind je niet leuk maar je bent wel gezellig of is het een sorry van sorry als je dácht dat ik je leuk vind of sorry dat ik het gevraagd heb I DONT GET IT. >.<’ En ik wil het ook niet vragen ook, het is tot nu toe altijd ouwehoeren geweest maar dalijk denkt ie dat ik serieus ben (opzich wil ik dat wel, maar iets in me zegt dat ik dat niet moet doen) en dan laat ie me opeens vallen. Ofzo. NOUUUUU. Iemand die er wel wat van snapt? >.<

I´m So In LalalaLove !! :smiling_face_with_three_hearts:

Alles wt hy doet is sexy, zelfs als ie van de trap afvalt.

alweer 13 maanden, wat is het toch een lieve schat =)
Soms een dipje, dat heeft iedereen natuurlijk, maar ik ben zo blij dat we daar alweer een tijdje uit zijn =)

Hou zoveel van mijn liefje <3333

ik heb een vriend, al 3,5 jaar, is allemaal nog heel leuk, maar at the moment spookt er een andere jongen door mn hoofd aan wie ik constant denk, maar die is toch onbereikbaar…
Vliegt ook wel weer over :slightly_smiling_face:

er is ook al een lucht je hart topic hoor (;
maar goed, ik zit echt in een dilemma want ik heb tegen een jongen waar ik op een feestje mee gezoend had dat ik verder niks wou, maar dat weet ik eigenlijk niet zo zeker… En een groot deel van mijn vriendinnen haat hem en zegt dat ik het niet moet doen en een paar haten hem niet en zeggen dat ik er voor moet gaan. Ik weet echt niet wat ik nu moet denken… iemand nog tips?

xMirthe, doe wat jíj wilt. Vind hij jou leuk?

nouu
hij is de laatste tijd niet meeron, maar ik ben nogsteeds gek van hem
omygodddd.
ilovehimsomuch!

GGGG.ifuckingadoreyou!

br

ik hou zoooooooveel van hem ! =)
19 maanden samen en nog steeds heel verliefd.

pffffff ik mis hem <_<

voor het eerst dat ik echt alles met iemand kan delen en me zelf kan zijn!
4maanden maar het lijkt al veeeeel langer en het voelt ook als of het nog lang gaat duren

Hij komt morgen avond weer terug van 4 dagen vlaanderen!
Hopelijk heeft hij het leuk gehad en niet met iemand anders gezoent…
Want donderdag dan zie ik hem weer en ga ik hem helemaal plat knuffelen en kussen,hihi :flushed: