Hier kan je alles over hem kwijt. Lucht je hart #4!

Ook het vorige topic heeft inmiddels 3 foutmeldingen bereikt. Vandaar een nieuw topic.
----------------------------------------------------------------------------------------------

In dit topic kun je alles, maar dan ook ALLES kwijt over hem. Lucht je hart!

Woehoe! Morgen vijf maandjes met de liefste <3

Yay, mijn favoriete topic doet het weer :3

Ik mis je nog steeds…

Kan dit topic niet beter als sticky worden geplaatst ipv #3?

Jaaa een nieuw topic. Ik kon ook al niet meer in die andere komen.:grinning:

Nieuw topic!
Dan begin ik meteen maar met iets leuks; jeeeh, ik houd van hem :grinning:

I think i’m in love.

Ga uit me hoofd!
Soms vraag ik me echt af of jij nog wel eens aan mij denkt…
kon gevoel maar weer terug komen

Goh het kan écht geen toeval zijn dat ik mijn ex tegen kwam :confused: (terwijl ik met mijn vriend liep)
In augustus had ik het uitgemaakt met mijn huidige vriend, omdat ik verliefd werd op een ander. Nouja ik had wat met die andere, van korte duur. En het ging na 2 weken alweer uit. Mijn huidige vriend, toen ex, kwam erachter en we gingen weer ‘‘daten’’. Alleen een paar weken terug kwamen hun elkaar tegen :confused: (en ik was erbij). Dat was écht geen toeval.

Hij ziet me als een vriendin en niet meer.
KUT.

Hij is geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben zo teleurgesteld, hij heeft totaal geen doorzettingsvermogen. Echt zonde!

Meeeh. Ik wil een gedachteleesding, waarmee je iemands gedachten dus kan lezen. Dat zou alles een stuk makkelijker maken …

^ Ik ook.

Mijn liefdesleven is echt een puinhoop op dit moment, en ik kan er zelf niets aan doen. Gevoelens ontstaan en verdwijnen zonder ook maar enige controle…

Je hebt een vriendin, hou dan ook op om met mijn gevoelens te spelen.

Yeey nieuwe topic.

I’m scared of not being with you…

hij vind me niet leuk ):

Je bent mijn vriendje. En ik vond je zo leuk in het begin. Maar hou alsjeblieft op met dat onzettende slijmerige gedoe! Het wordt vervelend. ja dat klinkt misschien hard, maar mijn gevoelens voor jou veranderen er wel door. Ik vind het écht vervelend worden maar ik wil jou ook niet kwetsen want ik weet hoe gek jij nog op mij bent.