Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5

Ugh ik vind hem echt onwijs leuk maar of dit een relatie word?.. :dry:

deleted

^^Ik denk dat meer mensen hun geliefden minder tot niet zien ivm corona. Het is lastig, maar volhouden.
Ik denk ook dat zijn stiefmoeder wat “banger” is voor corona en daarom zo voorzichtig wilt zijn.
Kun je ook niet het weekend van de vakantie afspreken? Dan kan hij eerst naar huis, dan naar jou toe en daarna weer naar zijn studentenkamer, zodat hij niet de hele week op zijn studentenkamer hoeft te zitten

Mijn vriend doet echt alles voor mij. Het is echt een schatje.
Ik vroeg of hij tampons voor mij wilde halen, heeft hij ook nog chocolade en een stripboek van een reeks die ik spaar gekocht. <3

Oke ik had dus een snapchat hartje met mijn vriend. Maar nu raakte ik in gesprek met een ander en staat hij op 1! Ik sta nog wel bij mijn vriend op 1… En heb hem al helemaal volgespamd. Weet iemand hoe snel je dat hartje weer terug kan krijgen/ hoe het snelst?

:sob::muscle:

volgens mij werkt dat toch op vaak snappen naar elkaar en het duurt even (een paar dagen)

Hey meiden, ik heb hier na jaaaren weer eens ingelogd. Vroeger was ik mega verslaafd aan het forum, haha. Voor een podcast die ik maak hebben we vrijdag twee mannen in de uitzending die bereid zijn om ALLE (ongemakkelijke) vragen van vrouwen te beantwoorden. Ik zoek dus meiden die áltijd al iets aan een man hebben willen vragen. Mag anoniem, mag van alles zijn! Lijkt me super leuk om jullie vragen te kunnen stellen aan de boys. Stuur me maar een berichtje of reageer hier:) <3

nou kijk ik had eerst een crush op zijn beste vriend we noemen hem even geert en ik had ook niet zo’n kleine crush ook ik wou alles met hem doen enzo. en toen werd hij vrienden met mijn tweelingbroer. klinkt hardstikke leuk natuurlijk alleen ga je niet met de zus van een vriend. en nu ben ik dus op “bert”. bert en geert kennen elkaar al iets te lang en dan ja. ze doen ook echt alsof ik hun kleine zusje ben omdat ze langer zijn. ze bemoeien ook echt overal mee. en ja nu heb ik dus geen idee wat ik hier in godsnaam mee moet

Waar staat die podcast?

Laatst heb ik een eerste date gehad met een jongen die ik heb ontmoet via Tinder. Ik kende hem al van gezicht van het werk, omdat we beide als verpleegkundige in hetzelfde ziekenhuis werken. Ik had hem toen nog nooit gesproken, alleen eens zien langslopen. De eerste date die ik een paar dagen geleden met hem heb gehad, was erg gezellig. We hadden ongeveer een uurtje gewandeld. Er vielen geen stiltes, het gesprek liep heel gemakkelijk en we konden lachen met elkaar. We lagen daarin wel echt op één lijn. Vanwege corona hadden we nog niet zozeer echt aanrakingen of 3 kussen of iets dergelijks. Einde van de date zei hij dat het het erg gezellig vond waarbij we beide naar huis reden.
1 a 2 dagen daarna waren we nog gezellig aan het appen, waarna ik opeens van hem een berichtje kreeg nog over onze date, dat hij het erg gezellig vond, hij mij een leuke meid vond met een sprankelende persoonlijkheid maar hij het ‘best wel een beetje te vriendschappelijk vond’ en het hierbij wilde laten.
Dit kwam voor mij onverwachts en ik snapte het ook niet omdat het zo gezellig was en zeker nog een tweede date waard was. Dit heb ik hem ook gezegd. Ik had ook nog niet gelijk romantische gevoelens ofzo maar dat kan toch ook al niet na een uurtje elkaar voor het eerst gezien te hebben? Maar hij bleef bij zijn keuze om het hierbij te laten.

Al met al vind ik het erg zonde. Naar mijn idee moet dat groeien over een paar dates en had ik het idee ook dat we goed bij elkaar passen. Ik weet ook dat ik hier denk ik niets aan kan veranderen maar het blijft wel in mijn hoofd zitten, dat ik het niet goed snap dat hij dit zo opeens zegt en het niet nog een kans gunt.
Dit wou ik even met jullie kwijt :flushed:

Aan de ene kant wil ik dit niet gelijk loslaten, maar is het denk ik ook niet verstandig achter hem aan te gaan, hij heeft ten slotte zijn beslissing gemaakt…

Wie kent mij nog? Ik heb ontzettend veel gepost in dit topic en achteraf gezien was ik niet echt healthy bezig, dus dat laat ik graag achter mij. Zeker gezien het feit dat mijn leven nu een stuk beter gaat. Ik woon sinds januari samen met mijn vriend en we zijn iets langer dan een jaar samen! <3

^^Heeeee FTL!! Dat is lang geleden! Aaah wat leuk dat jullie al samenwonen!

Zeker lang geleden! En ja, leuk hé? :grinning: Ik ben ontzettend gelukkig met hem! Hoe is het met jou in de liefde?

hoi,
ik heb nog nooit eerder iets geplaatst op dit forum dus ik hoop dat ik het goed doe haha.

toen ik 10 jaar was ben ik verhuisd en ging wisselde ik dus ook van basisschool. ik maakte nieuwe vrienden en een jaar later werd ik op kamp vrienden met de jongen (laten we hem C noemen) die nu (7 jaar later) een van mijn beste vrienden is. het begon vriendschappelijk maar ik werd al snel verliefd op hem maar toen we allebei naar een andere middelbare school gingen hield dat snel op. we hebben wel al die jaren contact gehouden en ik heb sinds dien heel vaak getwijfeld of ik iets voor hem voel of niet. hij kan heel goed met mijn familie en mijn zusje hoopt altijd dat het wat wordt tussen ons maar zelfs als ik zeker zou zijn dat ik dat wil ben ik bang dat ik hem dan kwijtraak als vriend. maar de laatste tijd vind ik het idee van hem met een vriendin steeds moeilijker. over een paar maanden na zijn eindexamen 6vwo gaat hij studeren in delft en ik ben blijven zitten en zit in 5vwo en blijf dus nog een jaartje hier en ga dan studeren. de laatste tijd krijg ik hem bijna niet uit mijn hoofd, al mijn gedachten leiden naar hem en ik wordt zo blij van hem maar toch heb ik niet het idee dat ik hem zou willen zoenen. we zijn super close maar we zien elkaar toch niet heel vaak. we zijn er denk ik door de verschillende scholen heel erg aan gewend geraakt op elkaar te spreken over app en ik spreek hem dan ook echt wel vaak en als we elkaar zien is het nooit stil of ongemakkelijk. misschien is het ook gewoon het idee van wat we zouden kunnen zijn waardoor ik me zo voel. of het idee dat hij straks weggaat. ik weet eigenlijk wel zeker dat hij mij niet leuk vind maar toch blijft het idee de laatste maanden in mijn hoofd zitten. ik heb wel vaker van die fases dat ik hem leuk vind of misschien dat ik hem eigenlijk altijd een beetje leuk vind maar ik het soms meer door heb dan anders. ik nadat mijn relatie van 1,5 jaar over was vorig jaar januari totaal geen behoefte gehad aan een vriendje. ik miste het niet en had daar geen moeite mee. maar de afgelopen twee weken merk ik dat ik er steeds meer voor open sta en soms ben ik bang dat ik als ik C niet volledig los laat ik nooit volledig voor een andere jongen zal gaan. ik weet niet of er echt iets is dat je hier op zou kunnen antwoorden maar het was fijn het op te schrijven. ik ben gewoon heel erg in de war denk ik.

Liefs Fien

^
Ik denk dat je voor jezelf op een rijtje moet zetten wat je nu precies wilt. Wil je met ‘C’ verdergaan als relatie? Go for it! Twijfel je teveel, dan moet je het niet doen en het proberen los te laten. Als je voor het laatste kies zou ik dat ook echt gaan doen, want als ‘C’ iets merkt, zou het wellicht iets kunnen veranderen aan de band die jullie nu hebben.

hey, heel erg bedankt voor je reactie vind het echt fijn het er met iemand die er niet midden in zit over te kunnen hebben. ik denk dat ik het wel zou willen proberen maar het eng vind. als het goed gaat zou het echt geweldig zijn maar als het fout gaat ben ik onze vriendschap kwijt. ik denk ergens ook dat het misschien een beetje zonde is van de vriendschap om het zo op het spel te zetten en misschien gaat het ook wel over?
ik las net trouwens dat je een jaar samen bent met je vriend, gefeliciteerd!! was het wennen om samen te gaan wonen met hem?

Ik denk dat je het voor jezelf moet gaan uitzoeken. Zijn het gevoelens als in dat je hem écht leuk vindt of zijn het gewoon gevoelens omdat je denkt dat het leuk zal zijn? Zoek dat eerst goed uit, voordat je een goede vriendschap op het spel zet. Het kan goed gaan, een relatie met je beste vriend - maar het kan ook niet goed gaan. Ik begrijp dat het lastig is, maar probeer er zelf achter te komen.

Dankjewel! Ik ben bijna 1 jaar en 4 maanden samen. Dus een jaar en een beetje haha.
Nee, totaal niet. Wij zijn vorig jaar ook 2x op ‘vakantie’ geweest dus het voelde allemaal heel natuurlijk. En daarnaast zagen we elkaar ook vrijwel elke vrije dag die we samen hadden (we woonden op ongeveer 1 uur/1 uur en 20 minuten afstand) Het is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt! <3

Jaa, wel goed hoor! Zijn nu 1 jaar en 7 maanden officieel samen. Ik kijk nu al uit naar de 2e vakantie samen straks in augustus en hoop binnenkort op een plan maken over gaan samenwonen :slightly_smiling_face:

Leuk om weer te horen van iedereen :slightly_smiling_face: (ik kom hier ook sinds heel lang eens kijken haha)
Heb hier vroeger ook veel gepost. Nog steeds erg happy, alweer bijna 6 jaar samen