Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5

^ kan je niet een mooie avondwandeling maken, beetje rond zonsondergang en daarna thuis een lekkere wijn of warme chocomel met slagroom drinken om op te warmen? Hoeft ook niet veel te kosten toch? En ik snap je struggle wel hoor, maar dan kan je zelf iets goedkoops bedenken en wie weet valt het kwartje een keer bij hem :wink:

Damn ik had gisteravond bedacht dat ik iets naar hem moest sturen morgen maar dat moet ik helemaal niet doen, maar nu zit het toch in mijn hoofd :’)

^ Nee, hij vind dat hele valentijn-gedoe maar niks, ook al is het een wandeling ofzo. Hij zei letterlijk tegen me dat hij dan nog liever gaat sporten :’)

Ik verwacht ook niks van mijn vriend voor valentijnsdag. Opzich vind ik het wel jammer, ik zou het leuk vinden als hij af en toe wat romantischer zou zijn maargoed, dat is hij gewoon niet. Vorig jaar kreeg ik wel rozen van hem, maar dat was ook alleen omdat ik van tevoren hints gedropt had :’) We zien elkaar morgenavond wel, ik ga hem wel een lieve kaart geven, maar geen cadeautjes meer dit jaar.

oh wat een stomme opmerking!!! ik heb ook echt niks met valentijn & mijn vriend ook niet, maar we hadden allebei zoiets van “nja gewoon een excuus om gezellig met z’n tweeën te zijn”.

kan niet wachten om samen te wonen maar aan de andere kant, heb het gevoel dat ik dan weer een deel van mezelf verlies…

Misschien als ik de bibliotheek organiseer als mijn bureau (wat werkelijk m’n eigen plekje is in het hele huis, dan komt het wel goed)
Hopelijk komt dit goed, al moet ik van mezelf wel leren dat wanneer je samen bent, je ook je eigen noden vooraan zet.

Ohja, morgen valentijnsdag. Het gesprek loopt nu al een beetje dood noooooo

valentijn doen we niet aan mee eigenlijk,

Het is commercieel gedoe wat eerst is uitgebouwd op liefde voor iedereen (familie, vrienden,…) en nu het meer over koppels gaat en je een cadeau MOET kopen als je van hem/haar houdt.

No thank you :’)
(mijn mening, niet onze mening al denk ik wel dat ie ongeveer wel zo denkt)

Ik had dezelfde ‘angst’, maar het is inderdaad iets waar je aan moet wennen, dat je niet helemaal alleen bent. Aan de andere kant, het is heel chill om 's avonds tegen elkaar aan te kruipen in bed. Maar zorg er gewoon voor dat je je eigen ding doet en inderdaad soms echt jezelf even vooraan stelt, want anders verlies je je zelf, maar dat heb je dus al door :slightly_smiling_face:

Ik heb gewoon gister hem afgewezen toen ie me wou zoenen. Hij schoof ineens uit het niets naar me toe en ik schrok me kapot. Ik wees hem ook af toen hij het erna vroeg. Ik durf het gewoon niet.

Ik ben echt een idioot…

-

Heei meiden,
Ik ben een beetje radeloos, dus ik hoop heel erg dat jullie mij misschien kunnen helpen. Ik zal het verhaal even uitleggen:
Rond november, oktober, kreeg ik heel erg veel drama met een jongen (laten we hem even Tim noemen). Hij heeft me erg gekwetst en ging met een vriendin ervandoor. Mijn beste vriend (hem noemen we even Luc), waarmee ik al veel heb meegemaakt, heeft me toen heel erg geholpen. Luc en ik werden steeds closer, we gingen savonds leuke dingen doen; een drankje drinken, uit eten. Hij was altijd super lief, zei dat hij van me hield, zei dat hij blij was dat ik er was etc. mensen maakten ook steeds meer opmerkingen dat we elkaar leuk vonden, maar wij waren daar niet mee bezig. wel was na elk afspraakje het ongeveer zo dat we bijna zoende, maar net niet en er steeds iets tussen kwam.
Op gegeven moment hadden we een sleepover met een paar jongens en meiden, en hij en ik. we keken een enge film en toen lagen we al tegen elkaar en hij hield mij tegen hem aan enzo. op gegeven moment gingen we slapen, en werd het best intiem met hem. we sliepen onder een deken en ik sliep in zijn armen, met zijn hand vast, zijn gezicht in mijn nek. later hebben we hier nog over gepraat hoe fijn we het vonden. op een of andere manier heeft dit onze vriendschap echt heel ingewikkeld gemaakt. alles ging stroef, afspraakjes gingen niet door. maar toch kwamen we elke keer weer bij elkaar. twee weken geleden ongeveer ging het zo mis, dat we besloten erover te praten. ik heb gezegd dat ik niks voelde, wat niet helemaal waar is. toen ik bij hem kwam hebben we er drie minuten over gepraat, de rest van de tijd hebben we veel gekletst en lag ik weer op hem met handen vast en zijn armen over mijne. hij speelde met mijn haar, en gaf zelfs een kusje derop. ik dacht dat alles weer goed zou zijn, en hij zei dat hij die week daarop weer wilde logeren. dat ging niet door want hij was ziek, maar daarna ging alles mis. we ontwijken elkaar, ik probeer erover te praten met hem, maar het lukt niet. hij negeert me, hij doet zo mega raar en ik ben een beetje heel erg radeloos. ik wil mijn beste vriend niet kwijt en ik snap niet wat er aan de hand is. wel is hij iemand die niet makkelijk over zijn gevoelens praat… kan iemand mij helpen?

Gister een hartstikke leuke dag gehad, totdat hij opeens rond negen uur instortte en vond dat ik maar beter weg kon gaan.
Snap dat hij z’n depressie niet altijd in de hand heeft, en er soms echt veel last van kan krijgen maar ik vond het zo kut hoe hij me toen behandelde jezus.
Normaal gesproken stuurt hij ook altijd nog wel een berichtje daarna van, leuke dag gehad, sorry van het einde oid. maar dat ook niet

ben misschien bozer dan hij verdient, maar ik voel me zo fucking gekwetst

Misschien je gevoelens eerlijk toegeven? Je zei dat je niks voelde maar dat dat niet helemaal waar is. Eerlijkheid is het belangrijkst en als jij begint, misschien gaat hij dan ook over zijn gevoel praten.

Heb een tindermatch waarbij ik verdronken ben in z’n ogen. We kletsen en heb het gevoel alsof ik hem al heel lang ken. Maar what tha hell, waarom woont ie helemaal in Lelystad?:face_with_raised_eyebrow:

@vagueh Ik vind het heel begrijpelijk dat je er boos over bent hoor! Want tuurlijk een depressie is heel moeilijk voor hem maar ook voor jou omdat jij er mee te maken krijgt… Maar hij mag dit niet op jou afreageren of het als excuus gebruiken om vervolgens zo tegen jou te doen. Dus ik snap heel goed dat je boos bent en gekwetst voelt :frowning_face:… Heeft die je uiteindelijk nog iets gestuurd?

Heb afgelopen maandag met een oude vriend geluncht ( iemand die ik voor mijn ex heel leuk vond) en het was echt enorm gezellig. Ik zie het alleen totaal niet als daten nog omdat ik gewoon even nog tijd voor mezelf nodig heb, hoop dus dat hij het niet nu al als daten ziet. Ik wil best over een tijdje daten maar niet nu al, want het is wel echt een hele leuke jongen. Dus ben benieuwd wat de ‘toekomst’ gaat brengen haha.

@Semicolon: Hij heeft niks meer gestuurd over die avond, of die dag überhaupt. Pas een dag later toen ik 'm appte over iets praktisch hadden we weer contact, maar tot nu toe nog geen woord over dinsdag helaas. Merk dat ik 't nog steeds kut vind, dus misschien binnenkort maar eens over hebben met 'm, want dit werkt niet.

En leuk van je (niet echt maar soort van wel) date!!

-

Jeej, vandaag 7 jaar samen met mijn vriend en nog altijd gelukkig :slightly_smiling_face:

^ gefeliciteerd :hugs: