Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5

ik en likaboss kregen steeds foutmeldingen. dus hier een nieuwe voor een frisse start? zoniet, dan mag er een slotje op!

even een upje! en deze moet op de plek komen van #4 haha (:
wil een van de moderators daarvoor zorgen?

Frisse start. Kan het gebruiken.

Oh mooi, ik kreeg ook steeds foutmeldingen! UPPERDEPUP

joehoeee! tijd voor een nieuwe haha :grinning:

op vervolg van #4 ;

@feelthelove
haha. dankjee! het stelde echt niks voor en ik weet nu sws dat hij mij niet leuk vind -.-

Ik had nooit foutmeldingen…

lalalovex123.
oh waarom niet?

vast word deze ook weer gesloten xd =S

feelthelove.

gewoon niet, hij doet altijd zó stom via whatsapp. in het echt is die wel gewoon heel aardig enzo. maar gewoon het voelt niet van ik vind je leuk.

ik hoop het niet kimmtoyout.
lalalovex123, hmm vraag het hem? zeg gewoon onopvallend dat je hem wel ziet zitten.

feelthelove
de oude is gesloten ^^

Hij is niet gesloten (: . (dit topic bedoel ik haha)
Partyhard.

OT: Ik mis heeeeeem :frowning_face:

Ik las net jullie reacties in het vorig topic, ik moest wel even huilen haha. Maargoed, het lukt me best wel zonder hem, natuurlijk mis ik hem wel, en kijk ik elke minuut op mijn gsm maar buiten dat gaat alles wel (: morgen vertrek ik op vakantie met vrienden en daarvan krijg ik veel steun, dus ik hoop dat ik wat over hem ga raken.

@ withyourlove, veel plezier op vakantie en ik hoop dat je je gedachten meer kan veranderen op vakantie!

@Inspireme Ah wat lief! (: Ik hoop nergens meer op maar wie weet! Doet jouw vriend nu al een beetje liever? Ik vind toch dat hij wat meer rekening met jou mag houden hoor.

@ElleDiorella Ja ik vind het ook moeilijk maar ja, ik kan nu op hem wachten en dan wordt het misschien weer niets. Dus ik hou gewoon alle opties open haha, ik zie wel wie er op mijn pad komt.
Goed dat je met hem gaat praten! Ik denk dat dat je zeker gaat helpen om het te verwerken zeg maar. En wie weet komt het nog goed maar je mag er niet op hopen want dan komt de klap nog veel harder aan. Raar dat hij typt maar uiteindelijk nog stuurt! Waarom ben je er zo zeker van dat hij enkel met jou contact heeft via WA? (: Je praat er helemaal niet te veel over hoor, het kan maar opluchten!

Bedankt! Ik hoop het ook ja :'D Hoe is het met jou en je vriend nu ?

ook bedankt hihi :slightly_smiling_face: