Hier kan je alles over HAAR kwijt. LUCHT JE HART.

Een meisje die je vriendje afpakt?
Het gaat niet goed met je beste vriendin en je weet niet wat je moet doen?

Lucht hier je hart en vraag om hulp!

Ik heb een hekel aan meiden die maar niet snappen dat als een jongen “bezet” is, ze hem ook met rust moeten laten!
:rage:

En dan OOK nog eens helemaal flippen als iemand anders er op aan 't los flirten is met hun vriendje; ja daaahaaag, daar heb je dan het recht niet meer tot.

ZE IS LEKKER!!

aaargh wat moeten al die meisjes met mn ex, hij is helemaal niet zo knap en ik wil hem stiekem nog steeeeeds dus ze moeten van hem afblijven ook al is hij niet meer van mij;p

Argh… ik haat al die krengen op zijn hyves. (Mon ex)

*JaloersJaloersJaloers*

AUGH eigenlijk ben ik over haar heen…

…en het is niet zo dat ik nog steeds een crush op haar heb (dat onderscheid kan ik nog wel maken).
Maar toch denk ik nog zo vaak aan haar, vraag ik me af hoe het met haar gaat, is het nét dat beetje meer dan vriendschap. Ik vraag me af hoe het zou kunnen zijn (wel, eh, niet, want ze studeert nu in Amerika). En zij vertelde me dat ze geen relatie wilde, dat ze daar niet goed in was, dat ze vrijheid blijheid was (en dat opende mijn ogen dat er meer mogelijkheiden waren dan alleen maar iemand ontmoeten=>relatie, nu heb ik hetzelfde als zij eerst had) en toen laatst vertelde ze me dat ze toch wel soort van exclusief bezig was met een vriend aan haar en toen was ik toch wel heel even heel erg jaloers.

Maar het ergste is dat ik haar gewoon zo erg mis. Ik kan al die gevoelens van ‘ik wil haar’ opzij zetten, ik heb geen crush meer, maar ik mis haar gewoon zo. Er zitten teveel tijdszones tussen ons, en ik weet dat zij mij ook mist. Fu, waarom moest je zonodig naar Boston?

ze mag niet me me omgaan :frowning:

en van dr geloof moet ze iets met een man

TRUT! die stomme bitch die loopt te kwijlen bij me vriendje en dan zeggen dat ze hem niet meer leuk vind… wij wonen samen wat snapt ze er dan niet aan dat mijn vriend haar niet meer leuk vind…FAKKING TRUT :stuck_out_tongue:

hull, dit is zo wannabe-hier kan je alles over HEM kwijt.

Dat is ook precies de bedoeling.
Er is een HEM,en nu ook een HAAR.

wel zo eerlijk right?

oh en dat is ook egt zooooooo erg not done OMG egt te wannabe
dit bedoel ik niet serieus hoor voor de gene die dat nog niet door hadden

dat mens, dat zich jarenlang mijn beste vriendin heeft genoemd…
ik had al 2 maanden met mn vriendje en oppeeens zou die een slechte invloed op me hebben en was ik op het slechte pad.
ze vond dat ik moest kiezen hij of zij.
natuurlijk heb ik daar niet tussen gekozen, wat zij niet accepteerde en nu ben ik haar kwijt.
het ergste is dat ze zei dat ik aan de afgrond zou belanden, of in een put ofzo, wat nog steeds niet gebeurd is, want ik heb nog steeds met mn vriend.
alleeen zij, is langzaamaan wel naar de afgrond aan het gaan.

hoe bedoel je laag gedoe ?

http://www.youtube.com/watch?v=nnEDSBriVXk

Dat zegt genoeg xD

Al bijna 7 jaar was ze mijn beste vriendin.
Ze heeft al heel veel leugens vertelt, over dat ze zwanger was, dat ze verkracht was ect. Al die tijd heb ik haar gesteunt en naderhand kwam ik erachter dat ze loog!.. alleen maar vanwege aandacht. Ik had haar laten vallen, maar ik voelde me zo klote en had weer contact met haar opgenomen, want ondanks dat, hadden we altijd echt lol samen. Nu gaat het niet meer goed, ik hoor niks meer van haar, ja alleen vage smsjes of ik al geld heb terwijl ik al geldproblemen heb, omdat ik haar iets verschuldigd bent. Aaaargh dat krijg ze heus wel, maar nu is ze echt vervelend. Ze heeft ook nieuwe goeie beste vriendinnen, en ik?.. besta niet meer voor d’r :frowning_face:

Wooh, heftig.
Die vriendin van je heeft psychische problemen; liegen over DAT soort dingen voor aandacht, dat is echt niet helemaal lekker!
En ik zou d’r snel terug betalen als je weer kan en dan geen contact meer met haar zoeken =O Ze is de naam vriendin niet waard.

Nouja ik heb op dit moment geen geld en ze weet dat ze het terug krijgt. Maar sowieso heb ik heel veel van haar geslikt.

Toen het net uit was tussen mij en mijn vriend nu dan ex, 2,5 jaar terug… ging ze achter hem aan!! stuurde ze hem smsjes dus stalkte ze hem, en ik was kapot van verdriet omdat het uit was.

En bovendien ze heeft een auto met allerlei fotootjes van haar ‘‘vriendinnen’’ behalve van mij.

gúh
iedereen liegt tegenwoordig
en iedereen wilt grappig zijn door andere neer te halen :pensive:

&mijn avatar doet stom =[
rechts in het scherm staat n ander plaatje dan hier wordt afgebeeld.

omdat ze echt fucking achterbaks is. onze relatie is super goed, verwend wijf!!!

OMHOOG jongens.

waar blijven de irritaties en liefdesbetuigingen?