''hier is al een algemeen topic voor'' - gezeik

sorry hoor maar da vind ik echt zo’n gezeik altijd. mensen die gewoon een serieuze vraag stellen over wat ze op hun eerste date zullen doen enzo. en dat de eerste reactie dan is van hier is een algemeen topic voor. in die algemene topics leest toch niemand je reactie, en als je het zo bekijkt hoeft niemand meer een topic te openemen want girlscene bestaat nou al 4 jaar ofzo? dus dan is er al overal al wel een topic voor!!!

Dit soort topics zijn echt vervuiling van het forum

Ja, en telkens een topic aanmaken maakt alles lekker onoverzichtelijk en langzaam. Dus geen gezeik.

Voor zeiken hebben we ook een apart topic! Bijvoorbeeld: wat wil je nu echt even kwijt-topic. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee maar het is gewoon vervelend als er steeds topics worden geopend over hetzelfde onderwerp.

Dit is pas gezeik.

anders word het forum één grote rotzooi.

okee sluit dit topic ook maar, t zou niet de eerste zijn want er is natuurlijk al een topic voor! maar ik wou gewoon even klagen, bedankt :slightly_smiling_face:

Oke dus?

^is toch duidelijk, wat ik daarboven zei…

Ten eerste, het forum bestaat meer dan 4 jaar.
Ten tweede ben ik het voor een deel eens met jou. Ik vind dat reacties als: ‘‘gebruik google’’ en ‘‘hier is al een topic voor’’ vaak overbodig. Als iemand nou even snel antwoord wil krijgen op zijn vraag, dan vind ik dat een eigen topic best mag, want zo heeft een ieder zijn eigen verhaal erbij etc. Een algemeen topic is vaak zo algemeen dat er soms niet eens een reactie wordt gegeven op je vraag. Ik begrijp het best als iemand een topic opent. Dit is nog steeds een forum. En dingen als dat het onoverzichtelijk wordt etc etc, ik vind een algemeen topic juist vaak onoverzichtelijk, vooral als er al tientallen reacties in staan.

precies :stuck_out_tongue: en als iemand dan antwoord heeft gekregen, kan het topic toch alsnog gesloten worden, verder geen probleem toch?

Dat vind ik dus ook. Maar goed het is al een jaar of langer duidelijk dat girlsceners '‘arroganter’ zijn. -.-

Ohja hier was ook al een topic over:
http://forum.fashionscene…rden/list_messages/168157

Ja ik ben het met allebei de reacties van Fallingdown eens.

Heee nog bedankt voor je hulp! Het is uiteindelijk toch gelukt door gewoon mijn laptop af te sluiten en weer aan te doen :stuck_out_tongue:

best wel arrogant ja… daar erger ik me ook vaak aan! maarl aat ik daar maar geen topic over maken. zijn fashionscene, partyscene e.d. ook van girlscene trouwens?

Als de algemene topics er niet waren, werd alles onoverzichtelijk, een chaos. En dan zou dáar weer gezeik over zijn. Dus ik vind het wel goed zo, je kunt net zo goed even in andere topics kijken.

Graag gedaan :grinning: ! Fijn dat het opgelost is met je computer.

Helemaal mee eens.