Hide and seek (vampier verhaal)

Hai :slightly_smiling_face:

Harry POV
‘Serieus Zayn. We gaan niet voor altijd in deze grot blijven zitten. Ik heb echt enorme honger. Laten we een hapje eten.’ Sneller dan het licht stond ik op van de natte grond van de koude grot. Niet dat ik enige problemen had me kou, of met nattigheid. Of hitte. Of droogte. Of met dood zijn. Ik pakte een steentje van de grond en keek ver het duister in, maar het einde van de grot. Mijn arm maakte een grote, snelle zwaai en ik gooide het steentje richting het zwarte gat. Tevreden glimlachte ik toen ik een knal hoorde en valk daarna gescheld van Zayn. ‘Harry, als je zo doorgaat ga je zelf maar eten zoeken.’ mopperde Zayn. Bij Zayn is mopperen een teken dat ie eigenlijk honger heeft. Plotseling voelde ik een helse pijn in mijn rechter been. Ik smakte tegen de grond en keek naar mijn been die in een rare hoek lag. Gebroken. Mijn oog viel op de grote steen die naast mijn been lag. Zayn. Kreunend duwde ik mezelf omhoog en zag Zayn grijnzend tegen de wand van de grot staan. ‘Het was maar een kleine steen,’ mopperde ik terwijl ik mijn been met een ruk in de goede positie legde, zodat mijn bot weer goed terug kon groeien, ‘maar nee hoor. Meneer gooit meteen een halve berg tegen mijn been.’ Ik merkte dat mijn been minder pijnlijk was en stond op. ‘Zullen we nu stoppen met klooien en wat eten?’ zei ik een beetje chagrijnig. ‘Tuurlijk’ zei Zayn, die al bij de uitgang van de grot op me stond te wachten. Bij de eerste stappen voelde ik mijn been nog zo nu en dan branden, maar geleidelijk vloeide de pijn weg en kwam er enthousiasme voor in de plaats. ‘Harry, het is gewoon echt niet goed hoeveel plezier jij met dit soort dingen hebt, weet je dat?’ grinnikte Zayn. ‘Heb je jezelf wel eens gezien? Dracula is er niks bij’ kaatste ik terug. Ik sprong behendig van de rotsen af en landde op de zachte aarde. Samen me tZayn sloop ik tussen de bomen door alsof we roofdieren waren op zoek naar een prooi. Ah, wacht. Dat zijn we ook. Zayn en ik heb nooit echt specifieke slachtoffers. Het is niet dat we iemand eerst stalken voordat we diegene vermoorden. Al lijkt me dat ook wel wat hebben. Meestal is het voor die mensen gewoon wrong place, wrong time. Net als voor die twee meisjes daar. Zayn had ze ook gezien. Hij stond stil en ik ging achter hem staan. Zachtjes floot ik tussen mijn tanden door. ‘Jammer dat ze dood moeten, ze zien er wel leuk uit’ zei ik. Ik hield het meest van vrouwen vermoorden. Nouja, zo klinkt het wel erg sadistisch maar uit een man zijn nek zuigen… Net iets te homo voor mij. Geef mij maar een knap meisje. ‘Mag ik dat meisje met het blonde haar?’ vroeg Zayn aan mij terwijl hij naar de twee meisjes die bij het kampvuur zaten bleef staren. ‘Tuurlijk, ik vond die met dat bruine haar toch al leuker’ antwoordde ik ongeïnteresseerd. Zonder er nog een woord aan vuil te maken schoten we achter de boom vandaan. Binnen een seconde zat ik naast de brunette op het bankje. ‘Hoi’ zei ik droog. Het meisje schrok zich dood. Niet letterlijk, godzijdank, want dan zou er voor mij niks leuks overblijven. Met grote bruine ogen keek ze me verschrikt aan. Ik had gelijk gehad, ze was een mooi meisje. Ik vroeg me af of ze een vriendje had, en of hij zou huilen op haar begrafenis. Misschien zou ik naar haar begrafenis moeten gaan en net doen alsof ze een geheime relatie had met mij, gewoon om even lol te trappen. ‘Ik ben Harry Styles, als in Harrold Styles, de Engelse koning uit 1578’ voegde ik er met een knipoog aan toe. ‘Ik, euh, ben Krista’ stammelde het meisje. Ik hoorde hoe het blonde meisje begon te gillen toen Zayn zijn tanden door de dunne huid van haar nek boorde. Verschrikt keek Krista om naar haar blonde vriendin. Toen ze haar blonde vriendin dood in Zayns armen zag liggen zette ze het op gillen en rende ze half struikelend weg. ‘Ga nou niet met haar lopen spelen, Harry’ zei Zayn nadat hij het bloed rond zijn lippen weg had gelikt. ‘Sorry’ antwoordde ik grinnikend. Ik stond langzaam op van het bankje. Laten we Krista even gaan zoeken. Ik schoot achter haar aan het bos in. Haar gillende stem galmde tussen de bomen door en binnen een paar seconden stond ik voor haar neus. Ik keek naar hoe haar betraande gezicht doodsangsten uitstraalde en ik voelde even een steek van medelijden door me heengaan. Als snel was ik daarover heen en smakte ik het meisje tegen een boom die verderop stond. Haar rug kraakte hard toen ze toen ze de boom raakte en ze gilde hard. Ik liep naar het meisje toe en trok haar omhoog. Met haar rug in een rare knik hing ze tegen de stam van de boom. Ik sloeg mijn arm om haar rug en voelde de breuk onder haar huid. Ik duwde haar bijna levenloze lichaam tegen me aan en trok mijn arm dichter om haar middel zodat ze niet om zou vallen. Mijn mond ging naar haar nek. Ik kuste haar eerst voorzichtig. Ik rook haar warme bloed en kon me niet langer inhouden. Mijn tanden duwde ik in haar nek en voelde hoe mijn lichaam gevuld werd met haar warme bloed. Ik proefde dat ze bloedgroep O positief had, precies waar ik nu zin in had. Als een of ander wild beest zoog ik al het bloed uit haar lichaam, gooide het slappe omhulsel wat eerst een meisje was over mijn schouder en liep terug naar Zayn die bij het kampvuur zat. In het vuur lag haar blonde vriendin. Krist belandde bovenop haar in de vlammen. Zayn zwaaide naar me met een stapeltje biljetten. Geld, altijd handig. ‘Laten we maar weer gaan’ stelde ik voor en veegde met de mouw van mijn groene trui het bloed uit mijn mondhoeken.

Kleine tip, ik zou met alinea’s werken. Leest wat prettiger :stuck_out_tongue: En misschien een inleiding kunnen geven voorafgaand je verhaal? =3

Harry? Zayn? Ik las de eerste regel en dacht gelijk al aan 1D…

Haha ik ook, maar volgens mij is het ook 1D(ik bedoel, anders is het wel heel toevallig dat hij Harry Styles heet…).
En verder, inderdaad met alinea’s werken! Dit is wel een heeeele lap tekst…

Je schrijft wel mooi !
Verder & graag met alinea’s :3!