Hi vs KPN

Hoi allemaal, ik heb een vraagje: Ik heb een telefoon gekregen met een simslot er op. Iemand vertelde me dat het een slotje was van HI en dat dat wel weg zou gaan. Ik heb zelf dit prepaid kaartje van KPN, maar die doet het niet… simslot werkt nog. Maar ik heb net even op googel gezocht en toen zag ik dat hi van kpn is… waarom doet ie t dan niet??? :S Ik heb niet zo veel zin om kpn te bellen,want dat duurt altijd zo lang!! Weet iemand hoe of wat?!? x

Als je een simlock van HI erop zit, zul je naar HI moeten bellen en waarschijnlijk moeten betalen om deze te laten verwijderen met een speciale code. Je kan ook naar een telecom winkel gaan, die kunnen het meestal ook wel! :slightly_smiling_face:

Normaal gepsroken zou jou hi kaartje wel in een KPN telefoon moeten kunnen…Ik zou toch even HI of KPN bellen of dit echt zo is.

En anders gewoon naar zo’n turkenwinkeltje gaan, unlocken voor 10 euro

ja, unlocken doen ze zo.
naja duurt wel 1 of 2 dagen maar is nie zo duur ofzo xp

Je kan ook gewoon op de markt je telefoon laten unlocken. Heb ik ook heel vaak gedaan, voor 10 á 15 euro. Duurt een kwartiertje.

Indd ^

KPN is toch het moederbedrijf zegmaar?
Bel ze gewoon even!

gewoon naar de winkel gaan en hem laten unlocken,
hi is dan wel ondergebracht bij kpn, maar het is niet hetzelfde (:

ja ik wilde dus een beetje voorkomen dat ik moest bellen weet je wel, want dan hang je zo een uur aan de lijn en ik geloof dat als je zo’n turkie t laat doen, dat je dan je garantie kwijt ben… nah goed, misschien zit dr wel niks anders op! :slightly_smiling_face:

Hi is van KPN, net zoals telfort, mtv mobil etc etc.

Hi is van KPN…