Hi there!

Ik kwam hier toevallig via Google terecht en het lijkt me toch wel erg gezellig hier! Ik ga maar eens lekker rondneuzen en meeposten hier en daar, maar eerst vertel ik maar eens wat over mezelf. Ik ben Linda, 18 jaar en woon in Nijmegen. Ik ga volgend jaar naar 6 vwo (op het SSgN) en werk bij Albert Heijn. Ik heb ruim een jaar een vriend. Na 6 vwo wil ik Engels gaan studeren aan de Radboud Universiteit.

Ik heb veel hobby’s, maar ik hou me vooral bezig met muziek. Ik ga erg graag naar concerten, vooral van mijn favoriete bandje The Sheer. Ik vind het ook
altijd leuk om concertfoto’s te maken. Andere bandjes die ik erg leuk vind zijn Findel, Kaiser Chiefs, Placebo en nog héél veel meer. Ik luister dan ook de hele dag naar muziek. Verder speel ik gitaar en een beetje piano en drums. Ook zing ik in een jongerenkoor en ga ik binnenkort een workshop sambapercussie doen

Verder hou ik van computeren, ik zit op veel forums en speel graag spelletjes. Ik vind het leuk om plaatjes te bewerken, sites te maken en dat soort dingen.
Ook films kijken (Lord Of The Rings, ridderfilms en nog veel meer) en lezen vind ik erg leuk. Dit was het wel zo’n beetje…feel free to ask anything!

Welkom op girlscene, het is hier idd gezellig!!