hi! Ik ben een misplaatst persoon, stiekem.. ;)

Halloo girlscene-girlss!
Ik ben Anouk, 15 jaar, Brabant, 4havo (E&M) na de vakantie, en dat waren de standaard details wel.

Ik snap dat je niet graag leest over wat me interesseert, maar omdat ik dat zelf wel heel interessant vind zet ik toch maar wat neer. :wink:
Ik vind schrijven leuk, het vak Nederlands is ook echt m’n favoriet!
In mijn vrije tijd maak ik plaats voor mij werk bij een supermarkt op een RPHolidays park, kijk ik TV en maak ik wat site’s die vrijwel nooit online komen.
Nu ik dan toch heb vertelt dat ik graag TV kijk wil ik meteen een misverstand voorkomen: ik lig niet al vroeg in de middag voor de TV de interessante gesprekken van dr. Phil te volgen (MOET ER NIET AAN DÉNKEN!), maar ik vermaak me graag met mijn dvdboxen-collectie. Vooral The OC is écht mijn favoriet.

En dan nog even over de titel, ik ben niet het typetje wat erg into mode is. Het boeit me niet zo welke style broek in is, of welk merk nu écht helemaal niets meer is. Ik draag gewoon maar wat, als ik me er maar goed bij voel. Ik verwacht dan ook dat je me niet gaat vinden in de écht mode-topics… Ahoewel… misshien om alles af te kraken… :relieved:

En dat was het ongeveer wel.
Ook alles goed met jou? :roll_eyes:

Welkom ennuh ik ben ook niet echt zo’n modepopje xD

Met my gaat het super,

Welcome

Btw, ik ook niet hoor.

I’ve got my own style :tipping_hand_man:

Mmm, ik zat eerder te denken aan antwoorden als: WATT D0E JE HIIER DANNNN?!
Wat een geruststelling… :cold_sweat:

WATT D0E JE HIIER DANNNN?!

Nee hoor, welkom ;d

wat leuk… ik heet ook anouk. alleen ben 14 en doe na de vakantie 4vwo…
Kansloos berichtje… (A)

Nja welkom!.. liefs

ZULLEN WE ANOUKEN TELLEN? :expressionless:
Ik ga dood, we horen onze naam zóó overal.
Bah.

hehe,

Ik ben OR-GI-NEEL!

Maar ik heb dan ook wel een erge SCHYTNAAM :tipping_hand_man:

Maar origineel zijn is wel hélemaal 2009 overigens.
En, zo erg is het toch niet? :stuck_out_tongue:

ik zag The OC staan en ik dacht gelijk, jou mag ik haha! ( Nog een OC verslaafde hier! Kan de DVD’s wel honder keer kijken :wink: ) !!

Welkom hier!! ;]

Hahahaha. Ik snap niet dat niet de hele wereld is verslaafd.
Heb jij seizoen 4 al gezien??
Ik ben nu in het illegale circuit bezig… :ninja: (maar de andere drie delen zijn wel heeel erg origineel hoooor!)

Ik heb seizoen 4 gevolgt :wink:

Hij werd op internet uitgezonden door FOX! … Dus als je hem download ben je niet echt illigaal,omdat hun hem er zelf ophebben gezet ( Op internet dan ) Ik heb seizoen 4 al op mijn computer staan al vanaf dat het begon, ik zit op het Nederlandse forum en daar kwam elke week een aflevering op … tot het einde … dus voor mij is het einde al 2 / 3 maanden :frowning_face: *cries* ja heb echt een beetje gehuild bij het einde, het was zo mooi het einde ook … Maar toch blijf ik nog kijkeen!! Maar ik ga hem nu nog niet op dvd kopen, dik 50 euro, nee… Als ik over een paar maandjes terug kom is ie 30 euro dus … . daar wacht ik op :relieved: voor de rest heb ik alles op dvd :slightly_smiling_face:

Jaaa ik wacht ook totdat ie 30 is ofzo… Nu istie 50 en dat zou ik er wel voor overhebben als 't weer 7dvd’s waren ofoz, maar zoveel stelt seizoen 4 in dat opzicht niet voor.
En ik heb expres eerst de drie boxen aangeschaft, dubbel gekeken, en dan nu het downloaden van 4.
Maar ik ben wel heeeeeeeel benieuwd.
Ik vond het einde van 3 echt zó schokkend. Ik kon wel huilen. Ryan ook zo hulpeloos… Mm oké ik draai door.

Ja ik heb het er wel voor over, maar ik dacht ook zo van ik heb hem ook op de computer staan dusja ik kan nog wel even wachten… Ahhww seizoen 3 ja! ik heb toen echt gehuild!! serieus!! Dat was zon mooi stukje maar tegelijkertijd zo zielig :frowning_face:(( Ik weet niet of je seizoen 4 all helemaal gezien heb? Anders doe ik het even doorstrepen voor je ! ( Ik vind Ryan & Taylor echt niet goed passen, maar ook weer wel…,Als je kijkt naar Seizoen 3 en 4 echt gewoon veel veranderd… maar Ryan en Marissa blijft toch nog ultiem. ik was elke keer kwaad als ze weer uitelkaar gingen… )

Ik heb maar een aaantal stukjes gezien bij seizoen 4, nog niet alles dus. Heb 't maar ff niet gelezen, dankjewel voor het doorstrepen. :wink: Ik wilde eerst wel online kijken maar dan laadt het opeens sloom enzo, en al die sites die verdwijnen zo snel met series erop (ik ga altijd naa tv-links.co.uk ofzo) enn zonder ondertiteling, dan kan ik het wel volgen maar dat vind ik irritant.

Ennn herinner jij je een stukje in seizoen 1 of 2 waar Seth een tshirt draagt waarin ie slaapt, waar in het nederlands ‘Verse Vis’ op staat? :stuck_out_tongue: Hahah dat vond ik echt heeel sexy. Naja, hij draagt altijd sexy shirtjes, daar niet van… :stuck_out_tongue:

Geen probleem hoor!! ohh soms heb ik zon drang om alles te verklappen dus ik streep meestal door of maak het klein … anders is het niet leuk meer…

En jaa die herinner ikk!!!Daar was ie ook zo prauwr!! i love Adam brody! haha …Ik vind seizoen 1 het mooiste seizoen ooit. de rest ook wel maar seizoen1 is gewoon de topper…

En in seizoen 3, draagt Dennis a.k.a Chilli hem ook weer!! ik weet niet zo goed meer welke aflevering… Volgens mij die Dawn Patrol aflevering… .

Zullen we een Algemeen The OC topic openen? :stuck_out_tongue:

Welcome x’D

Ik heb trouwens een topic aan gemaakt over The OC omer over verder te kletsen ?? Omdat dit eigenlijk een voorstel topic is he! Gaan we erg offtopic!

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/78054 hier!