Hi Eindeloos SMS-bundel niet geactiveerd

Hee meiden,
Ik heb twee maanden geleden een abonnement afgesloten bij Hi. Ik snapte al niets van de torenhoge telefoonrekeningen die ik binnen heb gekregen. Achteraf blijkt dat Hi mijn Eindeloos SMS-bundel niet heeft geactiveerd, waardoor ik voor elk SMS’je dat ik verstuurd heb, een veel te hoog tarief heb moeten betalen.
Nu heb ik gemailed naar de klantenservice, en telefonisch contact gehad met hen, maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Zijn er meer mensen die last hebben (gehad) van dit probleem?

Ik heb het gehad met KPN, die waren mijn bundel ook vergeten in te stellen. Naar de klantenservice gebeld en langs de winkel gegaan, en er zo voor gezorgt dat het werd opgelost en het geld dat ik in die tijd teveel heb betaald terug gekregen! Ik zou er dus even achterna gaan als ik jou was.

nee, up!

Ok, ik ga dan maar zo snel mogelijk naar de Hi winkel. De service is telefonisch echt kut. Gelukkig dat je je geld wel hebt terug gekregen, ik had al bijna de moed opgegeven.

Mijn was spontaan uitgeschakeld! Echt super raar. Maar toen heb ik gebeld en konden ze idd niet zien waar het vandaan kwam, en werd het geld wat ik xtra betaald heb omgezet in tegoed, dus ik hoefde 2 maand niks te betale nomdat ze dat geld al geind hadden :wink:.