Hi, 20euro opwaarderen maar geen gratis smsjes

Hee mensen;D
Bij hi is een prepaid actie dat als je 20 euro opwaardeerd dat je dan een maandlang gratis kunt smsen. (1000 smsjes maximaal). Je moet dan het basis tarief hebben en die heb ik nu ook. Ik net 20 euro opgewaardeerd maar ik heb géén gratis smsjes. Ik heb de klantenservice geprobeerd te bellen, maar die werken niet op zondag. Heb ik weer -.-. Weet iemand hoe dit komt, en hoe je die gratis smsjes toch nog kunt krijgen?
1keer heb ik wel de gratis smsjes gehad, de 2e keer was er ook al iets fout gegaan. Ik baal hier best wel van, want aaaaaaaaah een maand lang gratis smsen!! :drooling_face:
Can someone help me?(A)
iig dankjeee<3

anybody?

volgesmij krijg je die de maand na t opwaardere;)

Bij mijniet;O, een keer was het gelukt, toen was het meteen.
aaaah ik moet die smsjes hebben haha

heb je op de site gelezen? Want je moet ook via de site iets doen he.

Ja heb ik:P. Omdat het de vorige keer ook niet helemaal gelukt was heb ik ALLES 2x gelezen, echt alles. ;(

Ja heb ik:P. Omdat het de vorige keer ook niet helemaal gelukt was heb ik ALLES 2x gelezen, echt alles. ;(

oeh dubbel post hierboven :flushed:
hellupp

Je moet het gratis sms tarief instellen op de website op je mijn-hi pagina…
nu je eenmaal opgewaardeerd hebt, kun je er niks meer aan veranderen.
en je krijgt de smsje sowieso NIET de maand nadat je hebt opgewaardeerd hebt hoor;) als je ze krijgt heb je ze meteen.
(je krijgt een bevestigings sms als je tarief gewijzigd is, als je DAARNA opwaardeerd dan krijg je een maand lang gratis smsen)

succes voor de volgende keer!

ik heb dat ook maar je krijgt ze pas vanaf 10 euro en pas begin tot eind van de maand dus als jij midden in de maand opwaardeert moet je w8ten tot de volgende maand

Nee, het telt gewoon als je het basis tarief hebt. staat er. en het gaat vanaf de 20 euro opwaarderen. ;(

kheb het ook een keer gehad dan moet je op de site je aanmelden enzo…
en dan krijg je ook beltegoed… :slightly_smiling_face:

20 euro beteltegoed. & 10 euro gaat er af voor die 1000 sms
dan moet je zo’n nummer bellen & via dat menu moet je die blox aan zetten. dan heb je 30 dagen met 1000 sms.

Ik heb al best lang hi.
Dus het btg wat je via de site kon krijgen heb ik allang op:P
En het is niet zo dat je 10 euro moet betalen ect.