ik krijg dat zo vaak te horen, ik kijk gewoon altijd boos en arrogant volgens mij.
heb het zelf niet door maar kan je er wat aan doen ofzo? want ik word er gek van!
zijn er meerdere hier?
inderdaad met woeste uitstraling gewoon vrolijk kijken
Ik hoor dat ook zo vaak he. Het is gewn mijn neutrale gezicht. En ik wordt er idd ook gek van, als mensen dat zeggen. van zulke opmerkingen ga ik juist nog meer arroganter kijken.
Ik heb dat ook, maar zo zit mijn gezicht gewoon het lekkerst
/
herken ik. Ik kijk ook heel vaak zegmaar echt boos, omdat ik niet tegen het licht in kan kijken. moet echt vaker zonnebril op doen denk ik xd
Haha, herkenbaar. Soms heb ik dit, vooral met leraren en klasgenoten. ZO zit mijn neutrale gezicht gewoon in elkaar als ik emotie loos kijk, maar blijbaar zit dat er dan heel arrogant uit. Argh.
haha klinkt grappig,
maar ik hoor het ook wel is
haha zeker herkenbaar
ah dat heb ik ook altijd. Laatst was er een man op de fiets die zomaar zei ‘wat kijk je boos meisje!’. ¬¬
ik krijg altijd te horen ‘waarom heb je altijd zo’n pret hoofd ook al is het een kut dag’
:’)
Ja daar heb ik ook vaak last van
+1
Ik krijg altijd alléen maar te horen:
‘waarom heb je altijd zo’n pretkop?’
ook niet altijd leuk, haha.
ja sorry, ik kan er niks aan doen.
ja ik heb dat ook… Maar soms glimlach ik dan weer te veel haha, ze geven altijd opmerkingen, het is echt nooit goed met mij xD Soms kijk ik dus te boos en dan lach ik weer te veel…