Hey, ik ben nieuw hier en het bevalt me nu al haha.

Ja, ik snuffelde altijd rond bij de DIY’s. En toen ging ik net eens op het forum kijken, en ik zag dat het hier gezellig is, en dat je hier gewoon je vragen kunt stellen. Het lijkt me echt fijn hier op deze site, kan ik mijn dingen delen. :slightly_smiling_face:

Oke, leuk. Welkom! :cold_sweat:

Hallo! :wave: Hoe gaat het met je?

Oke… maar het is niet de bedoeling om om elke vraag/mededeling een topic te maken. Je kan veel kwijt in de algemene topics of opzoeken via de zoekfunctie! (:

er is ook een ‘hoi ik ben nieuw’-topic trouwens, als je het leuk vind andere nieuwe members te ontmoeten of je voor te stellen (:

Oh oops haha, ik ga nu even goed alle regeltjes doorlezen, en ik ja wist dat nog niet. ;p

nou, welkom dan!

Geeft niet hoor! ik wilde ook niet brutaal of betweterig overkomen, maar meer voor je eigen informatie omdat je nieuw bent omdat vele zich hieraan kunnen ergeren (om elke scheet een nieuw topic etc.) dus vandaar!

Maar welkom iig! (:

Ja ik vind het hier ook leuk, nu al!
Ja klopt haha, ik heb net al een paar forums gelezen die me al hebben geholpen, dus komt goed uit. c:

Haha nee, is juist fijn, dan kan ik er op letten. :slightly_smiling_face:
Ja daar heb je gelijk in haha.

Wat leuk dat je een member bent geworden, welkom :grinning:

Er zijn wel een aantal dingetjes die je moet weten, dus ik zou eerst even te tijd nemen om de regels door te lezen.

Zo kun je bijvoorbeeld hier zeggen dat je nieuw bent:
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/algemene-039hoi-ik-ben-nieuw039-topic-172410.275.html

Kijk rustig rond en mocht je vragen hebben dan kun je die kwijt bij de topics over Girlscene.

Hier zet ik een slotje op, dat betekend dat mensen niet meer kunnen reageren in dit topic.