Hey ik ben hier nieuw

hoi hoi!
nou dit is niet mijn eerste topic, maar omdat ik op mijn eerste topic haat kreeg omdat ik gelijk met een serieuze vraag kwam.
dus bij deze:
Hoi ik ben een meisje van 14, en zit al in de pubertijd. Ik begin mezelf al een beetje te verkennen enzo.

hopelijk was deze topic wel goed, en reageer a.u.b. even op mijn eerste topic

xxx

1 like

hey heyy
k snap niet echt wrm je specifiek ‘haat’ op krijgt maar oke. uhm k kan kijken naar de eerste topic maar weet niet of ik je daar ook bij kan helpen. veel plezier nog op dit platform en succes nog met je vragen, ik ga je proberen te helpen :slight_smile:

Hee,
wat leuk dat je hier bent gekomen! En wat jammer weer van die haat want er valt niks te haten, dus als je vragen hebt of gewoon wilt keten (kletsen) kom dan maar prive

veel plezier nog! Kuzzies June

Het is helemaal geen haat wat je krijgt. Maar eigenlijk altijd als een nieuw lid een topic opent over seks is het een trol of een man dit zit te geilen op jonge meisjes, vandaar dat we het niet vertrouwden

precies dit.

1 like

oww ja nu snap ik het wel! maar we kunnen nooit weten wie aan de andere kant zit helaas tenzij je je afspreekt maar dat ga ik niet zo snel doen mn ouders killen me dan

Je kan het vaak zien aan hoe ze typen, hoe ze dingen vragen en welke woorden ze gebruiken. Na een aantal jaar actief zijn hier (ik nu 7,5 jaar) kun je ze er bijna zo uit plukken. + de naam of mailadres die ze opgeven geeft vaak een mannennaam prijs