Hevige rugpijn.

Hey meiden,

Ik heb sinds 3 weken geleden elke dag echt hevige rugpijn. In het begin viel het nog wel mee en was het over de dag verspreidt, nu begint de rugpijn om half 10 met een hevige kracht. Ik lig dan te kronkelen in bed van de pijn, soms huil ik zelfs. Meestal slaap ik pas om 6 uur in de ochtend omdat ik geen houding kan vinden die geen pijn doet.

Nu mijn vraag, heeft/had iemand ook zo’n erge rugpijn en wat doe je er tegen om het te verminderen?

P.S. Ik lig al in het ziekenhuis.

@ Incognito,
Ik lig nu in het ziekenhuis en hun weten er ook geen raad meer mee. Op de meeste medicijnen reageer ik niet eens dus ik ben een beetje hulpeloos…

@Beer,
Ja ze weten maar zoals ik hierboven ookal schrijf: De doktoren weten het ook niet meer…

Verkeerd matras of verkeerd liggen?

@Lapje,
Mijn eigen matras is naar mijn idee, sinds ik die rugpijn heb, net een cementblok, ik heb ook een tijdje op de bank geslapen en dat lag wel lekker maar nog steeds pijn. En nu in het ziekenhuisbed, wat wel een goed stevig matras móét zijn, heb ik nog steeds pijn dus ik denk het niet.

@Icognito,
Maakt helemaal niks uit! Het is ook wel een beetje dom dat ik het er niet bij zette, een warme kruik heb ik al eens geprobeerd en dat hielp me wel slapen maar het stomme is als dat ding weer koud was dan werd ik weer wakker haha.

@Beertjeschips,
Ik moet binnenkort wel prednison gaan slikken ja maar zo’n fysio mevrouw heeft mijn rug nagekeken en die zei dat het er gewoon goed uitzag en die snapte ook niet waarom ik zoveel pijn zou moeten hebben. Ik heb wel een lichte kronkel in mijn rug maar die heb ik al sinds dat ik klein ben.

Ja ik ben wel 10 kilo afgevallen dus daar kan het wel aan liggen… Pijnstillers helpen jammer genoeg niet bij mij…