Hevige keelpijn

Hai,

vannacht is het begonnen: hevige keelpijn met slikken en kotsneigingen gevoel

hebben jullie hier ervaring mee?
goede tips?
of dingen die je juist niet moet doen?

Heb dit wel eens gehad ja ;p Ik zou naar de huisarts gaan, hij geeft je wel wat pillen en dan ist zo over :")

Ohh, echt één van de dingen dat ik wel zo haat is keelpijn!
Tja van die leuke strepsils nemen die pas na 20 keer werken :’)?
Nee ik denk ook dat je beter naar de huisarts kan gaan, die pillen werken goed!

Gemeberthee koop gember rasp het en doe er kokend water bij. En dit volgende klinkt wtf maar het helpt bij mij is het dan gewoon echt over.

Pak een sjaal of een dunne handdoek leg daar schijfjes citroen op doe de sjaal om zodat de citroen tegen je keel aan komt, doe dit een halfuur het kan gaan prikkelen maar hou het vol want het helpt gewoon echt heel veel beterschap -xxx-

Is het geen keelonsteking?
Heb ik ook gehad. Keelpijn was veel erger dan normale keelpijn (en bij mij was het helemaal rood en wit achterin mn keel…:S (klinkt echt heel vies))
Maar anders gewoon even langs de dokter gaan :wink:

ik zou even langs de dokter gasan voor antibiotica, ik heb het zelf vaak ook…:stuck_out_tongue:
Maar het belangrijkste is dat je ergens op sabbelt want t klinkt heel raar maar je eigen slijm zorgt ervoor dat de keelpijn iets minder wordt…

Hallo mensen, met een beetje keelpijn hoef je ECHT NIET METEEN naar de dokter voor antibiotica. Jeetje.

Drinken is het enige wat écht helpt bij een zere keel, dus veel thee en water drinken! En inderdaad, sabbelen op dropjes, vooral dropjes helpen heel goed.

Pas als het na een aantal dagen niet minder wordt kun je eventueel naar de dokter gaan.

Klinkt heel stom, maar ik had een keer een paar dagen zon stukje van de popcorn in mn keel vast zitten. Zon randje wat om de mais heen zit, snap je :stuck_out_tongue:
En ik heb echt heel erg last gehad tot ik m uiteindelijk uithoeste, toen was gelijk het hoesten over… Echt heel stom, en niemand gelooft me :stuck_out_tongue: Maar ik weet zeker dat het door dat stukje kwam.
Misschien dat je zoiets hebt.
Anders is het denk ik een beginnend griepje.
Lekker veel drinken, thee met honing enzo en vix of tijdgerbalsem om je borst smeren.