Heupvet

Hoi,
Ik ben niet zo suuuperdik, maar het vet zit vooral op mijn heupen.
Weet iemand wat daar goed voor is?
Een bepaald dieet, een bepaalde oefening, …
Ik wil graag dat dit jaar het eens niét over mn bikinirand komt ^^
x

Tja dat krijg je als vrouw zijnde :3
Je kan er weinig tegen doen denk ik.

Inderdaad.
En dieten werkt niet, plaatselijk afvallen kan enkel als je je vet laat vwegsnijden/-zuigen. Maar dat ga je natuurlijk niet doen dusja.
Get over it. Iedere (of toch bijna iedere) vrouw heeft het.

Minder strak bikinibroekje kopen :wink:

Dat zijn gewoon vrouwelijke vormen.

idd, meer kan je er toch niet aan doen

En die vinden mannen over het algemeen ook nog mooier.

Het zit helemaal niet strak hoor, anders schuift het zo naar beneden denk ik.

als jij dat ben op die foto ben je echt niet te dik hoor

Hebben we het nu over lovehandles? dat wordt naarmate je ouder wordt minder, volgens mij… Je hebt er ook wel oefeningen voor! Bijv. alleen met je bovenlichaam draaien, dus onderlichaam stil, en dan van links naar rechts draaien… Op de wiifit hebben we nog meer van dat soort oefeningen.

serieus?
waar zit jou vet dat over je bikinibroek hangt?
als jij dat bent op de laatste foto van je profiel…
echt joh, ben jij zo’n type dat nu van iedereen wil horen dat je echt niet dik bent. slaat echt nergens op!

serieus… elke vrouw heeft dat ik heb dat ook een beetje… het is beter denk dan van die meisjes die van die botten heupen hebben… vinden mannen niet zo sexy…

Maar je wil toch ook niet dat als je op het strand ligt op je rug, dat iedereen van voren in je broekje kan kijken??

schuine buikspier oefeningen :grinning:

Wees tevreden met jezelf.

zeur niet.
jonge eet niet teveel vette dingen ( als je dat deed xd)
ga sporten ofzo omje lkkr in je vel te voelen
vrouwen krijgen dat nou eenmaal.
wees blij met jezelf :slightly_smiling_face:

Hier een aantal oefeningen die ik elke dag doe:

Lovehandles:
Leg je linkerhandpalm tegen de zijkant van je hoofd en zet je voeten onder je schouders. Duw zachtjes met je hand jezelf naar de zijkant zonder je knieen te buigen, totdat je een stretch voelt in je zij. Haal 3-5 keer diep adem en dan doe de andere kant.

Binnenbenen:
Ga plat op je rug liggen en breng je handen onder je onderrug. Je onderug rust nu op de bovenkant van je handen. Lift je benen gestrekt in een hoek van 45% en verwissel kruis je benen. Vewissel van been. Doe dit zo snel je kan voor 1 minuut lang.

Benen en billen:
Ga op knieen en handen staan (als een hond) en zorg ervoor dat je benen en armen een rechthoek vormen. Kijk naar de grond en strek je linkerbeen naar achteren zonder de rechthoek te verliezen. Lift je been zo hoog als je kunt en hou dit een aantal seconden vol. Verwissel van been. Doe dit tien keer met elk been. Daarna: strek je linkerbeen naar je linkerkant zonder je knie te buigen. Je voet wijst naar achteren. (je lijkt nu een beetje op een plassende hond :p) en hou dit een aantal seconden vol. Doe nu het rechterbeen. Doe dit tien keer.

Rekken en strekken helpt je bloedcirculatie, dus dat is ook wel handig om te doen. Als je intensief bezig bent met oefeningen, dan is het het beste om 1 dag per week rust te nemen.

Veel succes!