Heupriem

Hee,

Ik heb een aantal heupriemen. 2 die bij shirtjes horen en gewoon zelf een gekocht bij H&M.
Nou heb ik dus 2 shirtjes waar ze bij kunnen, maar verder weet ik ze nergens bij te combineren…
Waar dragen jullie heupriemen om?
foto’s graag?

Rondom mijn heupen?
Kiddin’!
Soms kan je die riemen niet overal bij combineren en is 't de kunst ze alleen bij die twee shirtjes te houden.
Des te unieker ze blijven.
Daarnaast kan je misschien met die riem shoppen voor een nieuwe Kerstoutfit met een mooie jurk die je nu in de winter aankan met evt een maillot/legging en in de zomer lekker zo.
Vaak kan je daar een riem bij combineren.
Maar soms moet je die riem niet willen en gewoon lekker shirtjes aantrekken.

Ik draag meestal heupriemen bij shirtjes die wat langer zijn en veder gewoon helemaal basic zijn.
Ook heb ik een gewoon basic zwart jurkje van de h&m en die draag ik dan met een heupriem.

dat vind ik indd ook moeilijk, ik heb er ook een maar heb 'm eigenlijk nooit aan omdat ik 'm nergens leuk bij vind, dus ik snap je probleem wel ;]

Ik vind ze eigenlijk alleen leuk bij jurkjes of heel lange shirtjes. Verder zou je in de zomer ook nog kunnen combineren met een lage broek en een kort topje.

een wat langere niet-getailleerde blouse ;p

http://www.girlscene.nl/images/library/46/fd/82/40/3_5964bf91d8248258395899f2dc80cdcb3dbc88b5.jpg

lange basis shirts.