Heupmaat verkleinen

Hoi,
Ik moet voor modellenwerk mijn heupmaat ongeveer 2 cm (liefste natuurlijk meer :wink:) verkleinen.
Dit moet eigenlijk door mijn kont kleiner te maken. Nu sport ik al elke dag (Touwtjespringen, oefeningen voor mijn benen en soms ook lunges en hip bridges) en eet ik ook gezonder. Echter zie ik nog niet veel verschil.
Nu is mijn vraag dus of iemand die er een beetje verstand van heeft nog tips heeft? Helaas is mijn budget niet zo groot om naar een personal trainer te stappen.

Worden door de lunges en bridges je benen/kont niet gespierder en dus groter?

Ja dat weet ik dus ook niet helemaal :’).
Dat dacht ik namelijk ook, maar vaak lees ik ook dat je dat juist moet doen om je kont ‘firmer’ te krijgen zegmaar.

Ik zou niet bang zijn je spieren zo nu en dan te trainen, dan wordt je juist strakker. Misschien daarnaast ook iets meer cardio en inderdaad gewoon goed letten op je voeding en porties.

Hoe lang doe je dit al? Resultaten (op de gezonde manier) kosten tijd.

Volgens mij alleen door af te vallen. Denk niet dat daar oefeningen voor zijn.

Bedankt voor jullie antwoorden! Ben er al best lang mee bezig maar de laatste maand wel intensief. Ik let nu ook op de hoeveelheid vet die ik binnenkrijg, denk dat dat verminderen ook al veel effect kan hebben. Verder ik eet ook bijna altijd plantaardig.

Volgens mij kan je ook proberen meer herhalingen met licht gewicht te doen, zo voorkom je dat je breder wordt en word je juist smaller

“How to get a tiny waist” opzoeken op youtube, van een meisje genaamd Vicky Justiz. Zij heeft oefeningen op youtube gezet waarmee je je buikzone traint en daarmee een slankere taille creëert.