heupen+buik

Mijn heupen groeien echt heel erg, en ja ik weet dat dit iets is wat veel meiden gebeurt maar het word een beetje té… Ik wil deze zomer wel graag zwemmen, ik ga buikspieroefeningen doen zodat mijn buik wat platter wordt, maar mijn heupen zijn zo dik… Kan je daar ook wat voor doen?

je bent 14…
Dan krijg je dat en er valt eigenlijk niet veel aan te doen. je zou meer kunnen bewegen en beter op je voeding kunnen letten. Maar dat is algemeen

Pf ruilen? Ik ben juist een soort van plank.
Maar goed, ik snap opzich wel dat té brede heupen ook lastig kunnen zijn.
Veel kun je er niet aan doen, je kunt ze niet laten krimpen ofzo. Misschien dat je met een bepaalde kledingstijl je heupen minder kunt laten accentueren?

ja, ik draag ook kleren om het een beetje weg te werken. Maar ik wil graag in bikini lopen.

Dit heb ik dus helemaal.

Het enige wat je kan doen is inderdaad meer bewegen en beter op je voeding letten. Maar be proud girl! Ik heb ook heupen en loop gewoon in m’n bikini rond.

Ik wou dat ik het zo makkelijk vond:P ik ben gek op zwemmen en had er vorig jaar ook totaal geen problemen mee. Ik denk dat ik maar eens van me af moet gaan bijten. Maandag heb ik een gesprek met de schoolarts en weet ik direct of ik af moet vallen of niet.

Ik moet trouwens maar in m’n hoofd houden dat er een meisje bij is van 80 kilo. En je merkt gewoon omdat zij zich er niet voor schaamt valt het vele minder op dat het niet helemaal mooi in verhouding is.

Boejeeee :grin:

zo maar denken :wink:

touwtje springen. uurtje per dag! :slightly_smiling_face: