Heup die soms ineens verplaatst??

Als ik zo ga leunen op mijn heup verplaats de heupkop ofz ineens, dit doet niet zo veel pijn maar dan is mijn been ineens wel minder soepel en het blijft zo tot ik mijn heup terug ‘normaal’ zet. Wat wel pijn bij mij doet is al ik mijn benen opendoe ofz, dan voel’k weer de heupkop verplaatsen en dan doet het echt wel pijn en zit mijn heup en/of been weer vast. In het begin vond ik het niet erg maar het begint steeds lastiger te worden.

Heeft er iemand aub tips of oefeningen waardoor mijn heup dit niet meer doet?
Thankss

Wat dacht je van een huisarts?

Of een fysiotherapeut?

Hoi, zelf zit/zat ik met hetzelfde probleem.
Al meerdere jaren kloppen mijn heupen niet helemaal maar de laatste tijd valt het erg op dat mijn heupen helemaal scheef staan. Ik ben een tijdje hiervoor naar een ostheopaat geweest, maar dit hielp maar tijdelijk… Ik mag ook niet meer scheef staan want dan schiet hij direct uit de kom. Dus laatste week besloot ik naar de huisarts te gaan, waarschijnlijk is er sprake van een beenlengteverschil en veroorzaakt dit mijn problemen. Ik ben nu doorgestuurd naar een orthopeed, hij gaat me verder helpen :slightly_smiling_face:
Hopelijk heb je hier iets aan? Eerst een bezoekje aan je huisarts lijkt me het beste

Zal’k doen, bedankt om mij dit te zeggen want ik dacht dat het niet zo heel erg was dus bedankt om mij te verwittigen (: