Hetzelfde?

Hey!

Ik heb dus een vraagje. Een goede vriendin(bij mij in de klas) heeft dus deze schoenen gekocht:http://m.hm.com/nl/product/85495?article=85495-B
Alleen die wilde ik ook heel graag al voordat zij ze gekocht heeft. Ze wil dus niet dat ik dezelfde koop.mijn vraag: is het lullig om een van deze 2 paar laarsjes te kopen of lijken ze er té veel op.

-X-

Ik zou haar een dikke middelvinger geven en gewoon dezelfde schoenen halen als haar (’:
Zij gaat niet voor jouw beslissen wat je wel en niet mag kopen.

Sowieso heeft echt letterlijk iedereen plus zijn moeder en hond deze schoenen tegenwoordig.

Dit. Plus ik vind de schoenen niet superveel op elkaar lijken, behalve dan dat die schoenen allebei zwart en enkellaarsjes zijn :wink: Daarmag die vriendin al helemaal niet over zeuren, over die kleine overeenkomsten vind ik. Gewoon lekke kopen wat jij wilt zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

Er zijn zoveeeeel mensen met zulke schoenen. Zij kan je niks verbieden, je mag uiteindelijk nog kopen wat je zelf wil of niet?

Kan je ook zeggen: “Oooh maar ik heb zwarte All Stars nu mag jij ze niet kopennnn” doe lekker normaal en koop schoenen voor jezelf.

Ja dat dacht ik ook, maar ja om het te zeggen gaat een beetje ver😳bedankt voor jullie snelle reacties!

Mensen die denken alleenrecht te hebben op kleren zijn echt vaag.

Ze zou 't als compliment moeten zien.

Dit.
Wtf doet ze alsof ze zo uniek is. Iedereen loopt in deze fucking standaard schoenen inclusief ik.
Ik zou zeggen rot een eind op en ik koop wat ik leuk vind.