Hete luchtborstels ?

Wat doen Hete luchtborstels precies?
wat voor efect krijg je ermee enzo :O?
vroeg het me af (A)
heeft iemand misschien foto’s van haar wat er mee gestylt is ?

http://i41.tinypic.com/14j1c8y.jpg

Nog nooit van gehoord.

Zie het maar als een up (:

o die zie je wel eens op tv. bij teleshop ofzo

uip!

Het werkt hetzelfde als wanneer je een losse ronde borstel hebt en een föhn, alleen heb je nu de borstel al op de föhn zitten en is dat dus wat makkelijker.
Ik gebruik hem vooral om mijn haar naar binnen te föhnen vooraan bij mn gezicht, zodat het wat mooier valt (ik heb een nogal rare slag soms in mn haar).

Ja bij teleshop zie ik die ook altijd. misschien even googelen

VOlgens mij zijn die bij teleshop de draaiende.
Die van mij is btw van Carmen, heb er 2 borstels bij en kost in de winkel (bijv. mediamarkt) 20 euro. En die doet het prima.

heeft iemand een plaatje van het effect ?

Een vriendin van mij heeft die ook.
Daarmee had ze laatst krullen bij mij gemaakt=D

Meer volume

En nog even een tip : KOOP GEEN DRAAIENDE BORSTEL. Als je een klitje in je haar hebt draait die borstel zich helemaal vast in je haar, bye bye mooie lokken.

Ik heb er eentje, maar vind hem echt niet fijn. Ik heb hem maar een paar keer gebruikt en hij doet het niet zo goed meer. Maar ik denk dat het ook per persoon verschild.

ik heb er zo 1 :stuck_out_tongue: alleen ziet hij er net iets anders uit maar hij is van hetzelfde merk.
ik gebruik 'm altijd na 't föhnen van mijn haar om mijn haar droog te borstelen zeg maar haha xD
daarna doe ik die föhn langs de haarlokken langs mijn gezicht. ik zet de föhn bijvoorbeeld langs het stukje haar boven je oor (langs je gezicht) ga langs de lok naar het uiteinde van mijn gezicht en draai de föhn dan naar binnen (dezelfde metode wanneer je je haar krult met een krultang zeg maar). na ongeveer 5 seconde draai ik de föhn uit mijn haar en voila =D een krul xD en doe hetzelfde bij mijn lok en bij de rest van mijn haar. hoe langer je 'm ingekruld vast houd hoe meer je een echte grote krul krijgt, wanneer je 'm 1-2 seconde zo vast houd gaan je haarplukjes een beetje naar binnen buigen.
ik vind hem echt i-de-aal en ik kan er geen dag zonder mee xD

www.fabulousyou.nl
en dan dat filmpje van mascha kijken :grinning:
dat gaat over zo’n borstel!

Heb er 1 :grinning: Super fijn…
Je moet niet denken dat je er krullen mee gaat krijgen zoals met een tang. Ik heb een bob lijn en kan hem met de borstel iets boller maken zeg maar…

Ooh, ik heb nu zo’n ding ongeveer 2 weken en ik ben er echt heel blij mee :grinning:
ik vind het heel prettig werken, want ik gebruik hem altijd na het douchen om mijn haar een beetje om te krullen zodat het langs me gezicht valt. En om volume te krijgen. Maar je kunt er ook hele mooie krullen/slag mee maken. Maar ik heb ook van die andere koppen ervoor waardoor je het ook stijl kunt föhnen.
Maar het werkt heel makkelijk vind ik

Mijn ouders hebben me een paar jaar terug zo eentje gegeven toen ik om een krultang vroeg :") Beauty fail.

Anyway, ben er wel blij mee want je kan er idd zo’n kapperstyling mee krijgen, wat zij doen met een ronde borstel en een föhn. Ik gebruik hem om het haar voor mijn gezicht wat naar binnen te laten vallen, en als ik hem over mijn hele kapsel gebruik (pluk haar nemen, borstel eronder rollen, uitzetten en pluk af laten koelen, eruit rollen) dan krijg ik echt waanzinnig veel volume.