Hete luchtborstel

Ik heb al meerdere topics doorzocht en Google gebruikt, maar kom niet echt achter de vraag of dit beter zou werken dan het haar föhnen met een ronde borstel en föhn. Heeft iemand ervaring met het gebruik van een hete luchtborstel? Er zijn ook zoveel verschillende soorten te vinden, maar ik zou het jammer vinden als ik dit product aanschaf en dat het niet of nauwelijks werkt en dat ik dan alsnog een föhn van 65 euro moet halen aangezien dit product niet geretourneerd kan worden.

Dus als iemand een hete luchtborstel in gebruikt heeft en haar ervaring wil delen zou dat erg fijn zijn!

http://www.krultangwebshop.nl/product/babyliss-warme-luchtborstel-2735e/35404/

http://www.krultangwebshop.nl/product/rowenta-krulborstel-brush-activ-cf9320/83612/

Ik heb zo’n ding, maar ik snap het nooit en m’n haar blijft erin vast zitten :’) Dus als iemand een goede uitleg heeft over hoe je hem moet gebruiken, of een filmpje ofzo, dan hoor ik het graag! :'D

Ik heb die eerste, ik vind hem geweldig en ik zou nooit iets anders willen.
Op mijn werk laat ik veel mensen deze testen en als ik laat zien hoe het werkt is iedereen meteen overtuigd.

maar wat wil je er mee bereiken? want het is geen stijl of krultang :slightly_smiling_face:

Raad overigens de Babyliss aan, qua kwaliteit is tie beter.

Ik wil ook graag die van Babyliss alleen ze zijn niet zo heel goedkoop, sparen dus. :hammer:

Nou ik wil mijn haren zo snel mogelijk super steil, glad en glanzend hebben. Een mooi gepolijst effect! Dit apparaat lijkt me wel fijn alleen twijfel ik of het niet te lang zou duren om meteen na het douchen dit apparaat te gebruiken voor mijn haar, want als ik eerst zou moeten föhnen en daarna dit apparaat pas kan gebruiken dan kan ik beter investeren in een goede föhn. Blijft het haar ook niet vast zitten in dit apparaat?

Mijn haar heeft daar een keer zó erg vast in gezeten. Dus ik ben er niet zo’n fan van :frowning_face:

Hmm deze borstel geeft bij mij wel dat effect, maar het is geen stijltang, het geeft volume en haalt de pluis er uit, je kan het elke kant op föhnen die je wilt.
Wat heel veel meiden vergeten is dat het geen krultang is. Je moet hem dus niet helemaal in je haar draaien, geen enkele fohnborstel. Daar is het niet voor gemaakt en dan zit je idd vast.
Ik heb de neiging dit ook wel eens te doen, maar dat is het fijne hieraan, je moet de knopjes indrukken om het te laten draaien, links of rechts. Als je klem zit draai je gewoon de andere kant op en je bent binnen enkele seconden vrij.
Ik heb hem ook gebruikt op nat haar, maar dan gaat het wel wat moeilijker, het kan wel, maar het is er niet helemaal voor bedoeld. Ik ga meestal met mijn handdoek door mijn haar, dan is het iets droger en dan kan ik pas echt goed aan de slag. Wat ik ook fijn vind is het fohn opzet stuk, werkt net zo goed als een echte fohn maar regelmatig fohn ik alleen zonder borstel aan het begin, als t dan wat droger is dan zet ik mijn draaiborstel erop.

Je leert er vanzelf de handigheid in. De borstel is idd niet goedkoop maar ik heb hem nu al 3 jaar ofzo? doet het nog steeds en zo zuinig ben ik niet.

Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont? Want ik zou het graag demonstreren in de winkel waar ik werk :slightly_smiling_face:

Mijn schoonmama heeft zo’n ding en gebruikt het elke dag. Zij heeft kort haar en krijgt er een heel mooi resultaat mee :slightly_smiling_face: Ze doet soms mijn haar ermee als ik daar uit de douche kom, maar dat duurt wel lang omdat ik redelijk lang haar heb. Het word er wel mooi glad en klit-loos van :slightly_smiling_face:

Ik woon in Utrecht over welke winkel gaat het

Oud topic, slotje