het zwembad in de tuin topic

he,
zijn er hier girls met een zwembad in de tuin,
post hier foto’s

ben benieuwd of er veel mensen zijn met een zwembad.
xliefs

Yay :V

http://www.argos.co.uk/wcsstore/argos/images/3652455A65UC229481M.jpg

Lol.
Ik ken wel iemand met een zwembad in de tuin.

ik haat zwemmen.
up

we hebben gewoon een opblaasbare.
die krijgen we woensdag/donderdag binnen.

200x150x50.
lxbxh

Mijn vader zei gisteren nog: ‘Als ik ooit genoeg geld heb komt er een zwembad in de tuin.’ :’)

OMG, ik zal me dan zo bekeken voelen, als ik in mijn bikini rond zal lopen :crazy_face: Maar dat ligt denk ik aan mijn buurt ofzo??? Anders had ik wel graag een opblaasbare gewild

Nope geen zwembad in de tuin. We hebben ook geen tuin, daarnietvan. Anders had er wel een opblaasbare gestaan.

Ik heb geen tuin.

Ben wel echt jaloers op mensen die een eigen zwembad hebben, lucky bastards :’)

Helaas heb ik er geen.
Een meisje uit me klas heeft een binnenzwembad in haar huis, en een ander meisje heeft een aparte grote schuur waar een groot zwembad in zit. Maar die zijn allebei best rijk.
Jaloersss

Moi aussi. :roll_eyes:
Doe mij maar een tennisbaan in mijn tuin :ok_woman: zou wel leuk zijn.

Een van mn vriendinnen heeft dat x]
En een fitnesszaal en een hulp.
Om jaloers op te worden :'3
Maar ons vakantiehuis gaat er wel een hebben !

Ik heb geen zwembad in de tuin maar leer wel in mijn bikini hoor, heb nu examens. (Ik woon in een rijtjeshuis dus op zich, als iemand op zijn zolder door het raam kijkt kan die mij wel zien, maar schijt, het is mijn tuin.)

Ik woon ook in een rijtjeshuis! Als mensen uit hun raan boven kijken zien ze me zo zitten

Maak je je daar druk om dan? Ik niet :’)

Nouja, ten eerste zal mijn moeder het niet leuk vinden als ik in bikini rond ga lopen…(vroeger was ik onzeker, nu minder nu draag ik lekker een jurk, vroeger durfde ik niet met blote benen) Maar bij mij in de buurt wonen ook veel mensen met een ander cultuur laat ik maar zeggen, die dat vooral hoerig gaan vinden…
Nouja, nu heb ik geen zin maar als het in de vakantie lekker weer word ga ik misschien wel zonnen in mijn bikini…Maar doen meer mensen uit je buurt het of heb jij net zoals ik mensen met een ander cultuur die het snel hoerig vinden?

Maar toch denk ik dat men moeder dat liever niet heeft…

Ik heb wel mensen van een andere cultuur achter mij wonen maar die meisjes van dat gezin lopen in hun tuin ook gewoon in bikini. (Buiten huis nooit, en dan dragen ze ook een hoofddoek enzo.)

Maar goed, dit blijft (even lullig gezegd) wel Nederland en je tuin is wel gewoon van jezelf dus ik doe het gewoon. Maar mijn achterburen zijn ook niet zo dat ze je daar dan op gaan aanspreken ofzo. Die geloven zelf wel in de Islam maar snappen altijd best goed dat de meeste Nederlanders dit niet doen.

Iedereen die langsloopt kan ons dan gewoon zijn.

Nee dus ;x

Mn oom en tante hebben er 1 :stuck_out_tongue:

ik zelf niet.