het zoveelste "'vind hij me leuk" probleem

Ja ik wee het, het is het zoveelste, maar toch komt er iederkeer op iedereens probleem weer goed raad.
na het zit dus zo.
Ik vind een jongen suuuuperleuk. Ik denk ongeveer de hele tijd aan hem. Ik heb geen idee of hij mij ook leuk vind. Hij zit bij mij op school, maar niet in de klas. Hij kijkt wel veel naar me enzo, maar is dat een teken ofzo? hij is best wel verlegen, dus een gesprek zal hij niet zo heel snel met mij beginnen, hij kent me nog niet zo heel goed. Ook praten we op msn best wel veel. Maar dat is alleen als ik het gesprek begin. Dat ik het gesprek moet beginnen zou kunnen komen omdat hij zo verlegen is. maar het zou ook kunnen komen omdat hij me dus gewoon helemaal niet ziet staan. ooooh ik weet het echt niet meer. ik vind hem heel leuk, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
iemand goede tip ofzo? ( ik ben zelf ook nogal verlegen xD)
alvast bedankt
xxxx

dat hij je misschien niet ziet staan, betekent nog niet dat je niet gewoon een keer een praatje met hem kan maken. :slightly_smiling_face:
ik zou het gewoon doen, er is zo te zien geen enkele andere manier om hem wat beter te leren kennen. XD

Niemand meer? [a]

xxx

same problem… alleen hij is niet verlegen :stuck_out_tongue:
mja… hier heb je niets aan xD ik blijf jou topic wel volgen voor tips ^^ (een vriendin gaat trouwens binnenkort vragen wat hij van mij vind… (op een subtiele manier)) kan je laf vinden ofzo… mja, ik heb hem niet op msn, durf zijn msn niet te vragen, durf niet eens tegen hem te praten… vind het al knap dat ik hem op hyves toevoegde xD
upje for you!

haha.
oke. Ja, ik vond het ook al wel iets dat ik hem op hyves toevoegde.
maarja, ik vond hem zo leuk (en ondanks dat ik ontzettend verlegen ben) had ik toen toch maar z’n msn toegevoegd, en hebben we leuke gesprekken. als ik het ooit durf om het gesprek te openen. Want hij begint nooit.
inmiddels is er nog niet veel veranderd in mijn probleem.xD

xxxx

upje voor jou! :slightly_smiling_face:

ja ik heb datzelfde probleem ook. ik vind ook een jongen leuk maar geen idee of hij mij ook leuk vindt. we zitten dus in 't zelfde schuitje, ook een verlegen jongen ofja, soms istie best bijdehand XD en dan lig ik echt helemaa dubbel =) laatst kwam die naar mij toe en toen zeidie zo van, hoor je dat liedje, ik verstond 'm niet, entoen kwam die daarna nog vragen of ik dag liedje nou wel of niet had gehoord, ik zo ; welk liedje? zegtie ja dat van suzannee, (thatsmyname) . dusja soms denk ik van ja, hij vind me wel interessant en soms denk ik van, hij moetter niks van hebben. volgens mij speelt hij hard to get ipv het meisje =(. pff jongens zijn gecompliceerd.

goed, jouw probleem, ik denk dat je idd gewoon je stoutje schoentjes aan moet trekken en zelf met 'm een gesprek aangaan, niet echt een serieus gesprek ofzo, maar ook niet een gesprek van waah ik wil je. gewoon een neutraal gesprek, wat al kan gaan over die stomme opmerking die iemand maakte die jullie allebei kennen =) denk ik, ofja niet dat ik er veel verstand van heb maarr, dat is hoe ik dat zou doen denk ik maargoed iedereeen zn eigen manier he!

tuudelss xx

Hee,
Hij zit bij jouw op school, dus mischien kan je een keer als je langs hem loopt in de gang, een praatje met hem maken. Gewoon iets simpels van , hee hoe is het en als je niks meer weet gewoon zeggen, ik moet naar de les, spreek je nog wel een keertje. Verder gewoon lekker jezelf blijven en doen wat goed voelt.

herkenbaar! haha ehm begin met hoi zeggen op school, en laat hem op msn gewoon merken dat je hem leuk vind vraag bijvoorbeeld vind je iemand leuk? of zeg gewoon dat je hem wel een leuke jongen vind. en als je hem ziet op school lach gewoon naar hem dat werkt meestal wel!