Het zoveelste probleem. Snel hulp, aub!

Goedenavond (: Sorry, misschien had ik het ergens anders moeten plaatsen, maar ik heb eigenlijk even snel hulp nodig. En wist niet zo goed waar ik het moest zetten…
Maargoed, het probleem:

Vanaf vorige week heb ik een paar keer ‘ingevallen’ ergens.
Daar was dus een hele leuke jongen, maar, hij komt zwitserland, en gaat over twee weken weer terug.
Nu moet ik woensdag en vrijdag aankomende week en die week daarop daar weer invallen.
Ik durf alleen niet zo goed met hem te praten, omdat ik mezelf echt een vreselijk engels accent vind hebben (ik spreek/versta het verder wel prima, ik schaam me gewoon als ik engels praat) en ik ben heel bang dat hij een vriendin heeft, ik weet niet zo goed waarom…
Maar ik HAAT mezelf als ik het gewoon laat gaan en hem daarna nooit meer zie/spreek zonder te weten of hij echt zo leuk is, of gewoon een rotgozert blijkt te zijn. (en nee hij is niet op vakantie, hij is 5 weken in nederland om te werken, maar we lopen elkaar daar wel vaak mis omdat hij dan bezig is als ik niks te doen heb en andersom)
Daarbij, ben ik ook eigenlijk gewoon te onzeker om zo op hem af te stappen, en heb verder ook nog nooit een vriend gehad/gezoend whatever
en btw, ik ben 16 hij 21 ._.

Om je accent gaat hij niks geven, zolang je maar verstaanbaar bent.
Probeer het gewoon, binnenkort gaat hij weg en dan heb je er nooit meer last van als het misloopt.

Ik zelf zou zo’n jongen zonde van mn tijd vinden: hij woont hier niet, hij is 5 jaar ouder en je weet amper wat van hem. Bovendien schaam je je voor jezelf(met dat engels praten) dat maakt het er ook niet beter op.

take a shot!
wedden dat hij ook een accent heeft, hij is uit zweden en jij uit nederland.
beiden spreken jullie niet engels als ‘moedertaal’ dus ga ervoor.
true love always wins!

Ojee stel je voor. Hij houdt niet van je door je accent

daar gaat het ook niet om :’)

Gewoon er op af gaan.
als het mislukt is hij zo weer opgedondert naar zwitserland
en als het wel werkt heb jij altijd een mooi wintersportvakantie adresje :wink:
Bovendien is zo’n accent vast een leuke ijsbreker: als jij het aandurft om van jouw ‘zwakke’ punt je sterke punt te halen. Stap gewoon op hem af en zeg in je allerslechtste engels: ‘my english is not very good. but wanna have a cup of coffee with me?’ ofzoiets. En vooral niet onzeker zijn… want daar is vast geen reden toe!
En met die vriend gehad/gezoend. dat komt vanzelf! Wees maar blij dat je niet een van die sletjes bent die op hun 11e al ontgroend zijn ofz :stuck_out_tongue:!

Succes meid!

Heey! :slightly_smiling_face:
Hmm lastig dit!.. Ik zou inderdaad gewoon op hem afstappen en op je beste engels vragen of hij iets met je wilt gaat drinken ofzo? :slightly_smiling_face:
Hij zal je vast niet raar aankijken en zeker niet op je engelse accent! Dat heeft hij waarschijnlijk ook. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Gewoon doen! Ik heb ook spijt dat ik het niet deed, maar ben nu ook hartstikke blij hoe het nu loopt met mijn nieuwe crush. :grinning:
En zoals je zelf al zegt, je wilt hem niet laten lopen en dat gebeurt sowieso als je niet op hem afstapt! Dus gaan met die banaan! :grinning:

Succes! Je kunt het! :wink:

Xxxxxxxxxxxxxxxx

Wat als hij de perfecte jongen is en je helemaal verliefd word op hem blabla.
Dan nog woont hij in Zwitserland en gaat hij binnenkort terug…

Ga ervoor,
en als het niet lukt heb je er verder geen last van
want dan istie in no time opgedondert naar zwitserland toch?

Gewoon doen en praten, anders krijg je later spijt !

en anders is hij inderdaad toch zo weer weg naar Zwitserland …

Oke oke (:
dankjullie

Doen ! anders krijg je echt spijt !
en hij is zelf ook geen echte engelse, dus beiden hebben jullie dan een accent, zal hij echt niet raar vinden hoe jij praat.