Goedenavond (: Sorry, misschien had ik het ergens anders moeten plaatsen, maar ik heb eigenlijk even snel hulp nodig. En wist niet zo goed waar ik het moest zetten…
Maargoed, het probleem:
Vanaf vorige week heb ik een paar keer ‘ingevallen’ ergens.
Daar was dus een hele leuke jongen, maar, hij komt zwitserland, en gaat over twee weken weer terug.
Nu moet ik woensdag en vrijdag aankomende week en die week daarop daar weer invallen.
Ik durf alleen niet zo goed met hem te praten, omdat ik mezelf echt een vreselijk engels accent vind hebben (ik spreek/versta het verder wel prima, ik schaam me gewoon als ik engels praat) en ik ben heel bang dat hij een vriendin heeft, ik weet niet zo goed waarom…
Maar ik HAAT mezelf als ik het gewoon laat gaan en hem daarna nooit meer zie/spreek zonder te weten of hij echt zo leuk is, of gewoon een rotgozert blijkt te zijn. (en nee hij is niet op vakantie, hij is 5 weken in nederland om te werken, maar we lopen elkaar daar wel vaak mis omdat hij dan bezig is als ik niks te doen heb en andersom)
Daarbij, ben ik ook eigenlijk gewoon te onzeker om zo op hem af te stappen, en heb verder ook nog nooit een vriend gehad/gezoend whatever
en btw, ik ben 16 hij 21 ._.