HET zomerslanktopic

Hoi meiden,

Omdat ik genoeg heb van mijn buikje open ik bij deze HET ZOMERSLANK TOPIC! Hier kunnen we elkaar tips geven voor het trainen van bijvoorbeeld je buikspieren zodat je buik strakker wordt, gezonde keuzes maken qua eten en dat soort stuff :wink:

Vanaf vandaag ga ik:

  • Om de 2 dagen 3,5 minuut buikspieroefeningen doen, en dat dan opbouwen
  • Beter letten op wat voor tussendoortjes ik eet
  • Beter letten op wat voor beleg ik bijvoorbeeld op mijn brood neem
  • Iedere zondag joggen

Wie doet er nog meer mee?

xx

Even voorde duidelijkheid: Dit is GEEN anorexiatopic, als jouw idee van afvallen jezelf uithongeren is, moet je absoluut NIET hier zijn!

ik loop sinds een maandje 3x per week hard.
begint nu eindelijk z’n vruchten af te werken
en het is nog goed vr je conditie ook.
( dus niet meer buiten adem bij de piepjes/coopertest op school :headbang2 )

[i]ik doe meestal al 2 of 3 x per week buikspieren maar ik jog NOOIT (behalve met gym en als ik ga voetballen). Ik zeg altijd ; Ja, ik doe het morgen! En dan gaat de wekker… & denk ik ; Nee, ik blijf liggen ik doe 't morgen wel?

Nu ga ik het ECHT doen ;o ik heb nml ook echt zo geen conditie & 12 min zit er weer aan te komen :expressionless: [/i]

Dat is ook vooral mijn reden dat ik ga joggen, ik wil weer conditie opbouwen voor als ik op school buiten rondjes moet rennen…
Normaal ben ik dan namelijk altijd de laatste :wink:

Ik ga waarscheinlijk met een vriendin 2x in de week joggen ofzow, maar moeten we nog steeds afspreken
Heb egt geen conditie. Met school moesten we voor run2bfit de 5km marathon lopen van enschede. Had egt een hele slechte tijd :$:$

T is dus nodig :stuck_out_tongue:

Zoo ik doe ook mee!

Ik ben sinds woensdag gestart met buikspieroefeningen en een paar weken geleden ben ik begonnen met 1,5 tot 2 uur dansen op mijn kamer. Vandaag sla ik over omdat ik te weinig heb geslapen en helemaal kapot ben en nog huiswerk moet maken.

Ook ik probeer de tussendoortjes te laten staan en als ik echt in de verleiding kom pak ik verschillende soorten fruit en maak daar een fruitsalade van die doe ik dan in een bakje en eet daarvan als ik in de verleiding kom. Ik sla alles wat ongezond is en mij word aangeboden af.

Mischien nog wat tips waar iemand iets meekan:

  • Maak een trainings schema, zo heb je overzicht op alles.
  • Hou bij wat je eet op een dag, zo zie je waar je de fout in gaat.
  • Mischien kan je voor meer motivatie bijvoorbeeld een jurk kopen die nu strak zit of niet past maar als je een maand verder bent wel aankan.

Site’s
Tips voor gezond afslanken
Workout hardlopen voor beginners
Afval tips

Succes iedereen :relieved:

Jaa ik doe mee!
Ik ga vandaag sporten =]
Ik weeg nu 47 Kilo ongeveer
en k wil naar 43 gaan ,
het hoeft natuurlijk niet persé te lukken maar dan voel ik me wat fijner in mijn bikini inde zomer =] hihi.
Succes iedereen

Ik doe ook mee, hier heb je nog goeie oefeningen…

http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

Tip: in de CosmoGirl staan allemaal work-outs
in deze staat weer een nieuwe =]
vooral voor de zomer dus!
Ze zijn leuk en goed voor je om te doen!

Die workouts van de Cosmogirl doe ik soms al, ik heb een abbo :slightly_smiling_face:

Ik heb vrijdag een nieuwe bikini gekocht. Maat 36. Zat eigenlijk een beetje te strak, maar 38 was iets te groot en een bikini rekt nog uit in het water. Dus ik heb ik bij de Intertoys een springtouw gekocht, en heb nu iedere dag gesprongen, en ik ga het nog vol houden deze zomer ook.

Verder fiets ik iedere dag nog iedere dag 30 km. School is namelijk 15 km verderop en op zaterdag werk ik ook nog eens in dezelfde stad. Maar fietsen is niet echt een conditieopbouwer, dan kun je beter een andere sport gaan doen,

Ik doe mee!

Mijn voornemens:

  • vaker met de fiets gaan i.p.v. met mijn scooter
  • meer water drinken
  • 1x/week gaan lopen

Ik ben er ook al mee bezig:

  • Ik wandel (bijna) elke dag een half uur, daar wordt je weerstand beter van ofzo zeggen ‘ze’.
  • Op zaterdag en/of zondag sta ik om 7 uur op en ga ik joggen. In t begin is het echt kut om in t weekend zo vroeg op te staan maar k voel me de hele dag echt heel goed. (ik doe t ook zo vroeg omdat er dan nog maar heel weinig mensen buiten/wakker zijn en dat vind ik gewoon fijner)
  • ik eet elke dag genoeg fruit, maar niet genoeg groente.
  • snoepen doe ik nogsteeds, maar al wel een heel stuk minder als vroeger :stuck_out_tongue:

succes dermee :slightly_smiling_face:

Hihi, ik ben met deze al een week bezig. De kont-been&dijen trainingen dan.

IK DOE MEE!

Ik ben de laatste tijd wat dikker geworden, en ik voel me er niet goed bij. Ik heb nu een beetje een buikje en ook de bekende ‘love handles’ ofzoiets. xD I hate it.

Mijn goede voornemens:

  • Als ik trek heb: niet naar koekjes grijpen maar naar fruit. Een fruitsalade bijvoorbeeld. (tip: stukjes appel, banaan en manderijn <3)
  • Veel water drinken
  • Minder tussendoortjes
  • Proberen elke dag een half uur te joggen
  • Elke dag buikspieroefeningen + andere oefeningen
  • Wel minstens 3 x per dag eten. Dus ontbijt, als lunch 2 á 3 boterhammen en 's avonds ook gewoon avondeten. Alles met mate. :grin:

En ik moet het nu écht een keer volhouden.

ik moet ook echt wat doen, maar ik ben lui. Ik wil het liefst naar de sportschool maar niet alleen. dus ik moet er maar is aan beginnen haha.

ik doe mee!

^up^

wauw, geweldig topic.