ten eerste moderators, ik weet dat er al dergelijke topics zijn, maar ik wil deze zelf bijhouden. Dit maakt het zoeken naar contacten een stuk makkelijker!
Het doel van dit topic is dat je contacten kunt leggen met mensen uit je omgeving of eventueel verder weg. Je leest vaak op het forum dat er meiden zijn die contacten willen door bijvoorbeeld mailen, pennen of whatsapp. Gewoon om lekker te kletsen of om meiden die iemand willen om hun verhalen kwijt te kunnen zoals veel meiden hier op het forum doen, noem maar op! Vaak lees ik dat er veel meiden zijn die andere meiden zoeken die in de regio wonen en met dit topic wil ik dit zoeken gemakkelijker maken. Zo zouden er ook makkelijk eventuele provincie-apps kunnen worden aangemaakt.
To do!
- Stuur een reactie met je (schuil)naam, provincie en eventueel je woonplaats en andere leuke informatie als je contacten wilt leggen met iemand van girlscene
Ik zal dan in dit ‘startbericht’ de provincies noteren en alle reacties per provincie selecteren en bijhouden. Zo kan iemand die bijvoorbeeld uit de zelfde provincie (of plaats) komt je kunnen noten om contact te leggen. Als je eventueel een groepsgesprek hebt en nog ‘leden’ zoekt, zou je die ook kunnen doorsturen, waarna ik deze ook in dit startbericht plaats, zodat andere zich bij jou kunnen aanmelden. Dit zou natuurlijk ook kunnen bij eventuele ‘sport-apps’ of gewone apps waar het over van alles en niets gaat
Ik hoop dat dit topic tot stand mag blijven om een overzichtelijk topic te maken waarbij iedereen snel de contacten kan zoeken die hij of zij leuk vindt!
Ps! vergeet niet om, als je je aanmeldt, je privacy-instellingen zo te wijzigen dat mensen je een note kunnen versturen!
Drenthe
Flevoland
Friesland
Gelderland
Groningen
Limnburg
Noord-Braband
Noord-Holland
Overijsel
Utrecht
Zeeland
Zuid-Holland