Het zit zoo.. (liefdesverdriet)

Ik ben bijna 13.
Via via ken ik een jongen in belgie (waar ik zelf woon ind vakanties) waar ik door foto’s en msn en stemopnames verliefd op ben geworden. Ik dacht dat hij me ook leuk vond. Hij zei soms dingen als “haha that’s why we’re perfect match!” of “ge hebt echt een mooie glimlach!”…

Nou, ik vertel hem dus dat ik hem leuk vind. ik dacht: er op of eronder; als het eronder is beter nu dan als hij me 3 weken valse hoop geeft ipv 3 dagen. Anders komt het achteraf alleen maar harder aan, toch?
Zijn reactie:
Sorry :S maar ik ken je niet echt hé…

KUTKUTKUT.

nouja, ik heb zo’n Girlz! “overleef je luduvudu…” ken je misschien?

stappen:

1- praat erover met vriendinnen
nou, dat ging goed mis: ze gaven hem gelijk en zeiden dat ik achterlijk ben geweest het zo vroeg te zeggen!
2- praat erover met je ouders
mijn moeder lachte me breed uit en zei dat ik nog veel meer ergere problemen zou moeten verwerken en dat ik kinderachig doe en me aanstel.
3- zwijmelen in zelfmedelijden
nou, ijs en snoep magk vergeten, alleen GEZOND (kool, kool, kool…) eten komt hier binnen!
4- grote schoonmaak
wel, dit deed me eraan denken, dat het enige wat hij me ooit gegeven is, een krabbeltje op hyves omdat hij m’n valentijn was… dus dat maakte me NOG droeviger omdt het ongemeend was.
5- uhmm, kweeniemeer

:stuck_out_tongue_closed_eyes:
6- rebound boy
daar kom ik nooit aan, dit was het zoveelste voorbeeld nl. dat ik nooit aan een vriendje zal geraken.

xx hulp?

Ik zou alle stappen opnieuw doen?
Maar ik zou juist alle positieve dingen van deze ervaring gaan bedenken, en niet alleen maar denken: kutkutkut hij wil me niet…
In de vakanties woon je in België, dus verder zou je hem niet zo vaak zien? Lange-afstand-relaties zijn nooit echt leuk, dat heb ik ook gehad. Daarom ging het ook na een tijdje al uit…

Je bent bijna 13.
Dan heb je nog zoooooooo lang de tijd.
Denk je nou echt dat je op je 12e al meteen de ware tegen komt?
Kleine kleine kans.
Er komen vast nog zat jongens.
Sterkte <3

Nou je ziet het wel heel somber in ! en je bent pas bijna 13… dus tijd zat… er lopen genoeg leuke jongens rond hier hoor! :wink:

[i]Oh en euhm, hij zei dat hij je nog niet goed kent?
Dan KAN hij je togh nog beter leren kennen?!
Waarom meteen alle hoop opgeven?

@ Laatmaarzitten
Lange afstandsrelaties KAN goed gaan, als je elkaar goed genoeg vertrouwd, en genoeg van diegene houd.
Ik heb dat nu nog steeds =) Voor de 2e x 1ste x ging het fout omdat ik hem niet vertrouwde, en dat vertrouwen bleek hij ook niet te verdienen.
En deze x gaat het geweldig![/i]

@SlagrOomsoesJ
Oke, ja, bij mij is het tot 2 keer toe zelfs al misgegaan bedenk ik me nu. Dus ja ;]

@ Laatmaarzitten

Jaa dan snap ik het wel ;p
Ik had er eerst ook geen vertrouwen in ;p
maar nu wel =D