Het zit mij dwars en ik ben jaloers

Hallo allemaal,
Ik heb bijna 1 vaar verkering maar ik zit ergens mee.

De laatste 2 maanden ongeveer irriteer ik mij aan hem zonder reden, hebben wij vaker ruzies die nergens op slaan, en ben ik jaloers op hem en ik weet niet waarom. Tijdens onze Skype gesprekken is het ook erg stil en lachen wij veel minder met elkaar. Dit komt o.a. omdat hij qua humor erg verschillen, maar dat was vroeger helemaal niet zo.

Hebben jullie tips voor mij ?

Je schrijft dat jullie 1 jaar wat hebben, het lijkt me dat de verliefdheid een beetje verdwijnt. Heb je dat gevoel zelf ook?
Je kijkt niet meer door een roze bril, dus de dingen die je eerst leuk aan hem vond storen je nu misschien, en jullie zullen ook niet zoveel moeite meer voor elkaar doen. Op zich niks mis mee als jullie relatie verder gewoon goed zit en jullie van elkaar houden, tenzij hij je echt zo erg gaat irriteren dat je het gevoel hebt dat je niet meer verder met hem wilt?

Vanwege wij een lange-afstandrelatie hebben kunnen wij elkaar niet iedere dag zien. Maar zodra wij elkaar weer zien zijn wij weer helemaal verliefd. Het is meer hoe hij virtueel zegmaar is. En dat hadden wij vroeger niet echt…

Rare topics maak jij aan zeg.

Onzin reacties mogen oprotten :slight_smile:

Als het niet werkt moet je het uitmaken. Of harder je best doen, maar vanzelf zal het niet weg gaan.

Hoe oud ben jij?

Probeer zelf ook een beetje je best te doen. Kom met wat onverwachtse dingen, bijvoorbeeld een leuk uitje gepland, onverwachts naar hem toe gaan, een leuk cadeautje via de post of een lieve brief.

Als dit niet werkt, kun je er altijd nog met hem over praten. Misschien voelt hij wel hetzelfde en kunnen jullie samen tot een oplossing komen. Geef niet te snel op! Misschien krijg je daar later wel spijt van

Rot zelf op

Meiden, come on. Ze is waarschijnlijk 13 jaar ofzo… Lijkt me niet echt de moeite waard om op zoiets te reageren toch?

ik ben 15

Gedraag je dan naar je leeftijd in plaats van iemand uit te schelden die haar mening uit en op een hele normale manier.

Wat een gezelligheid :cold_sweat: Nou misschien moeten jullie eens een dag afspreken om iets leuks te doen. Of gewoon met hem over dit probleempje praten…

Het is normaal dat je verliefdheid na een jaar verdwijnt. Praat gewoon eens met hem en ga eens wat vaker leuke dingen doen. Via Skype is ruzie maken echt niet goed! En natuurlijk: Elkaars minpunten accepteren. :slightly_smiling_face:

iedereen bedankt die tenminste wel goeie reacties had :cold_sweat: