'Het zit allemaal niet mee'

Okee om te beginnen:

Ik heb een tijdje geleden gehoort van me vriendin dat ze de vreselijke ziekte ‘kanker heeft’ om precies te zijn lymfeklier kanker. Ik zit daar heel erg mee want het is mijn ‘beste vriendin’.
Ik denk elke dag aan haar, ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten.
Iedereen zegt dan tegen mij ‘zet haar nou even aan de kant, en probeer leuke dingen te doen zodat je Muskan even vergeet’
Ik kan dat niet! ik kan dat gewoon niet!
Een andere vriendin van mij heeft ook veel problemen inb de ouders die gaan scheiden, op school is dus een vertrouwings persoon, waar je verhaal aan kwijt kan. Dat doet me vriendin, dus ze had mij ook aangeraden om daar met die vrouw even te praten. Wat blijkt mijn ouders zijn ook gescheiden, en met m’n vriendin muskan enzo dat word teveel, ik heb laatst met haar gepraat. (dievrouw) vertrouwingspersoon op school, en die heeft me doorgestuurt naar een psygoloog, want het blijkt dat ik tepresief ben.
Ik heb het me ouders nog niet vertelt, want ik ben bang dat hun het allemaal onzin vinden.
Tips iemand?
Trouwens muskan is een buitenlands meisje die uit india komt, ze is geadopteerd.
Bedankt voor het lezen.

Iniedergeval, sterkte.
Ik hoop dat die psygologe helpt.
Misschien helpt het om alles van je af te schrijven?
Een soort dagboek bijhouden, misschien lucht het op?

ooh god veel sterkte.
hoop dat het echt goed komt.

Wat vervelend! Sterkte met je vriendin (en jezelf natuurlijk)
Ik denk niet dat je ouders het onzin vinden hoor! anders gaan ze een keer mee naar de psygo, zodat ze erachter komen wat je allemaal dwars zit.

aahw sterkte met je vrienden die kanker heeft! (en met de rest natuurlijk ook)
m’n tante is nu dus opgegeven omdat ze die rotziekte heeft, dus ik begrijp wel hoe je je daarover voelt!
is je vrienden wel nog te redden of dat ook niet ;O?

Ik denk wel dat je ouders het zullen begrijpen hoor. Het zal waarschijnlijk wel beter gaan door met die psycholoog te praten! Veel sterkte meid!

Ik weet hoe je je voelt!!
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Alleen toen had een vriendin leukemie! Dat kwam echt toen als een schok.

Wat mij enorm heeft geholpen is dat je veel moet praten
Doe je dat liever niet (wat begrijpelijk is, want het is moeilijk) Dan zou ik inderdaad een dagboek bijhouden. Dat heb ik ook gebruikt!!

aww… sterkte meid!

heel veel sterkte meisje

Ik zou juist samen met dat meisje, die kanker heeft, leuke dingen gaan doen en flink huilen als jullie dat nodig hebben. (:

Het zit inderdaad niet mee, veel sterkte!

Ik kan nu op dit moment geen leuke dingen met haar doen, want ze ligt aan de beademing, want ze kan niet meer opzichzelf ademen omdat haar tumor haar linker long bedekt. ;[[
En nu moet ze 5 maanden aan de keur.
Dankjewel van de reactie’s.
<'3

Dan denk ik dat je héél veel bij haar moet zijn, dat dat het beste voor je is en waarschijnlijk ook voor haar.

Niet doen wat anderen zeggen, maar doen wat goed voor je is. En aan je verhaal te horen zou ik gewoon zorgen dat je veel bij haar kan zijn. Heel veel sterkte!

nogmaals: kom je vriendin er wel nog bovenop of niet ;O?

wat erg… heel veel sterkte ermee. ik hoop echt dat ze erbovenop komt.

Wat erg…Ik hoop dat het voorbij gaat, en ik zou eens goed met je ouders praten!
Sterkte meissie !

We weten het niet… :’(

Dankje voor je lieve reactie.
En dankjewel iedereen.
<333333333

sterkte meid!