[b]ok, bereid je voor, waarschijnlijk lang verhaal.
Ik had een tijdje geleden een advertentie dat ik wilde oppassen op marktplaats gezet. Nou had daar van de week iemand op gereageer en ik ging vanochtend kennis maken. en het was verschrikkelijk.
Ik kom daar binnen en zeg: ‘nou, ik was wel een beetje verdwaald hoor! ik was voorbij jullie huis gefietst!’ die man heel nors: ‘ja daar kan ik ook niks aan doen.’
gewoon heel onaardig. En toen zaten we in de woonkamer te wachten op de vrouw die nog aan het douchen was, en ze wonen een beetje afgelegen dus hij zegt:’ Ja, ik wil je als we terug zijn van uitgaan ofzo dan wel thuis brengen, maar ik ben meestal ladderzat dus dat lijkt me geen goed idee’.
Dus toen had ik al zoiets van okeee. wat is dit? En toen kwam die vrouw zegt ze tegen die man: Heb je alles al gevraagd? zegt ie: ‘Ja, we konden elkaar moeilijk een kwartier lang alleen aanstaren, want dat hadden we al 5 minuten gedaan.’ Wat helemaal niet waar was! Hij gedroeg zich zo arrogant! En toen hadden we dus een afspraak gemaakt dat ik dinsdag aanstaande zou oppassen en toen moesten ze boodschappen gaan doen dus ik werd het huis uit gewerkt, die vrouw zei geen eens gedag en die man die zei: ‘Je weet waar de uitgang is.’
Moest ik het gewoon maar uitzoeken!
Ik had er gewoon echt een slecht gevoel bij en zie het totaal niet zitten om daar op te passen.
Ik wil ze nu een mail sturen om dat te zeggen, maar hoe moet ik dat in godsnaam zeggen?
Ik kan moeilijk zeggen: he, vrienden. jullie zijn creepy, zoek het uit. laats.
dus hebben jullie een idee?
xx[/b]