HET zeiktopic over school!

Iedereen heeft wel eens iets te zeiken over school, brand maar los hier!
als dit topic al bestaat, voel je vrij dit hier rond te spammen en hem te (laten) sluiten.

ik haat het huiswerk

Mijn nieuwe klas is echt zwaar, zwaar bollocks :cry:

D’r valt te veel te zeiken over mijn school, ik weet niet eens waar ik moet beginnen man.

m’n rooster, met teveel tussenuren

te veel huiswerk, te veel leertaken, onnodig veel leerwerk. leraren die denken dat het vak dat ze geven het allerbelangrijkst is, stomme leraren die je in de pauze waarschuwen terwijl je niks doet & nog veel meer. ughh. -.-

oja, teveel tussenuren, meisjes/jongens die het denken, bruggers die roken, enzv enzv.

Ik haaaaaaaaat tussenuren >.>

Ik heb een verschrikkelijk KUT leraar voor wiskunde B!

Godverrr, morgen tot 5 uur naar school. :expressionless:

^ik oook!

ik…heb…gewoon…bijna…elke…dag…5…vakken…huiswerk…het…is…niet…te… doen!!! en dan heb ik ook nog veel les :S

Zit er hier nog iemand op een school die het achterlijke idee had schoolwacht in te voeren? :’) Echt, ik wist niet dat mijn school nog erger kon worden.

Net als ik me voorneem om voor dat ene keertje écht vol te houden m’n huiswerk te maken, geeft elke docent natuurlijk weer verschrikkelijk veel huiswerk op. Nu loop ik ook nog achter omdat ik twee dagen ziek ben geweest, én ik heb nog een herkansing waarvoor ik moet leren. Nu weet de docent van het vak niet eens welke stof er allemaal behandeld is voor dat examen en moet ik ook nog eens gaan beginnen aan m’n profielwerkstuk.

ik kan vanaf morgen horen of ik word toegelaten.
Spannend maar verwacht er niet te veel van

dit is volgens mij niet al te slim, maar WHAT ON EARTH is een schoolwacht?
Wij hebben dat je als je je hw niet maakt een briefje meekrijgt dat je moet laten ondertekenen door je ouders, maar geen leraar houdt zich eraan tot nu toe xD

Oh en ik heb morgen een blokuur gym waardoor ik pas om half 5 uit ben

door die kutprofielwerkstukken heb ik nu ruzie met m’n vriendin en moet ik morgen t/m 5 uur naar school om naar uitleg te gaan zitten luisteren.

Nou kijk; dan hijsen ze leerlingen uit de 4e in blauwe jasjes en geven ze walkie talkies of hoe die dingen ook mogen heten. En dat zijn dan de schoolwachten, en die moeten andere leerlingen vertellen dat ze hun prulletjes in de prullenbak moeten gooien en niet op de grond. En als ze dan niet luisteren, moeten de schoolwachten die mensen een strafmiddag geven.
En mijn school denkt dat dit gaat werken :’) like, wtf?

mijn rooster is echt ****************************.

whahahahah dat is gewoon hilarisch eigenlijk :’)
zit jij dan in de 4e of ben je zo’n onderdaan van die 4e-klassers?
(heel stiekem denk ik eigenlijk dat die 4e-klassers veel erger zijn dan de wupjes)