het zeggen of niet?

-

Ik zou het toch echt vertellen. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat S dit doet. Hoe oud is S eigenlijk?

Hey :slightly_smiling_face:
ik snap hoe je je voelt, als ik in jou situatie zat zou ik het zeggen. Ze geven allebei al aan dat ze het graag willen horen als jij er mee zit of het niet leuk vindt. Hoelanger jij er mee wacht het te zeggen hoe rotter je je straks waarschijnlijk gaat voelen je hoeft het ook niet op een lullige manier te zeggen.
Je zegt gewoon: Ik ben heel blij voor jullie dat jullie met elkaar gaan ik heb er verder geen problemen mee maar hou het dan een beetje voor jullie twee, want ik vind het niet zo fijn als ik al jullie verhalen hoor, ik voel me daar niet zo fijn mee.

Zo veroorzaak je ook geen ruzie en heb je het toch gezegd lijkt mij dan he :slightly_smiling_face:
xxxx

oke, dankjullie wel.
ik denk dat ik het ook maar gewoon zeg.
alleen het is al een tijd geleden gebeurd.
zeur ik dan niet? ;$$

uhm, hij is 18.

Je moet vertellen hoe je je voelt. Het is niet jouw schuld dat je je zo voelt, zo lijkt het een beetje hoe je het verteld. Dat je je zou moeten schamen ofzo.
Dat is natuurlijk echt NIET zo! Ik had precies hetzelfde gereageerd denk ik.
Je vriendin begrijpt je wel hoor.

ik vind het wel heel dom van S.

ja oke, ik denk dat ik het ook wel ga zeggen
maar ik weet niet precies hoe, omdat ik tot nu toe wel steeds heb
gezegd dat ik het niet erg vondt enzo.
ja ze begrijpt me vast ook wel.

klopt, het is ook een beetje dom van s :$. hij wist dat ik hem nog wel leuk vindt, ging die met mn vriendin. en hij wist ook, dat ik ALLES met haar bespreek, dus dat het bij mij zou komen.

Wat typ jij irritant, vond met dt? Juist.
OT: Je moet het echt vertellen, subtiel.

OMG ik heb precies hetzelfde meeegemaaakT! maar ik heb die jongen gwn weggegooit:P

hoe oud is die vriendin van jou?

hahahahaha hop, zo in de prullenbak!

Wie is d?? ;$

oh, was gewoon een spelfout, heb ik wel vaker:$

ehm, sorry ik ga geen hele namen noemen.
maar ze is 14.

haha, ik zou hem niet eens kunnen weggooien.
ik weet niet waarom, maar ik vind hem gewoon zo leuk. nog steeds:$