Het zalando topic.

Voor vragen en/of opmerkingen over Zalando, of show je Zalando aankopen.
X

Ik heb gisteren een jurkje voor de bruiloft van mijn oom gekocht die a.s. vrijdag gaat trouwen. Er staat ‘voltooit’ bij mijn bestelling op de site maar is nog niet bij het sorteercentrum. Kan mijn bestelling dan wel nog gewoon morgen aankomen voor vrijdag?? :blush:

Verzendtijd is 2-3 dagen, toch? Dat is wo+do+vr, tenzij je dinsdagochtend hebt besteld.

Er stond vast niet voltooid met een t. Maar goed, komt vast wel optijd binnen. Heb voor het eerst iets besteld het weekend bij Zalando, en dat is vandaag binnen gekomen. Dus in principe na 1 werkdag. Gister verwerkt, vandaag binnen gekomen.

Ooh wacht, dat is 2 dagen. Naja misschien komt het dan morgen binnen. ( Ik denk steeds dat het dinsdag is). Misschien komt het vrijdag ochtend binnen? Wanneer heb je het nodig vrijdag? Bij mij werd het voor 12 uur bezorgd.

Oja oeps… dyslectie momentje. Ik heb die van mij dinsdag middag rond vier uur besteld omdat ik steeds niks kon vinden in de stad voor de bruiloft. Zou hij dan voor vrijdag of vrijdag ochtend nog binnen kunnen komen?

Ik heb hem eigenlijk vrijdag ochtend nodig maar dan heb ik nog proefwerkweek dus zeg maar rond de middag (half 1/ 1 uur).

het is toch de zalando topic en geen het:$?

Dan moet je hopen dat ie er dan is, en dat er 's ochtends ook iemand is om het aan te pakken, anders krijg je het pas weer zaterdag.

Ik denk wel dat het vrijdag voor de middag bezorgd wordt. Misschien morgen al. Succes in ieder geval!

Je bedoelde vast dinsdag besteld trouwens? Gister was het dinsdag.

Hahaha, de helft van dit topic gaat over spelfouten :’).

Ik vind Zalando Best vet.
Maar ik mag niks bestellen :frowning:

Ik mag van mijn vader ook nooit kleding op internet kopen…
Mijn moeder vind het wel goed… dus moet het nog tegen mijn vader gaan vertellen dat ik een jurkje op zalando heb gekocht, HELP!

ik heb daar eens een cadeaubon van 50 euro voor gekregen via twitter… heb toen keds besteld (hele lieve met bloemetjes) en een shirtje van mint&berry beviel wel, ze hebben zoveeel leuke dingen

fout post.

ik heb 1x iets besteld bij zalanda mijn geweldige schoenen. en daarna las ik reviews op internet dat echt heel veel mensen het niet kregen en problemen hadden met zalando nou dat was de laatste keer dat ik wat hebt besteld daar.

het is verder wel een goede site en het terug sturen gaat makkelijk. ze hebben ook erg leuke spullen :grin:

Ik heb er eens schoenen gekocht, gebloemde sleehakken, maar ik kreeg ze kapot thuisgestuurd. Aan de achterkant zat een bandje en dat was gewoon helemaal los. Ook was de hak (van dat stro-achtige spul) helemaal losgeraakt. Ik stuurde Zalando dus een mailtje, en ik kreeg als antwoord dat ik mijn gegevens naar hun mocht sturen en dan zou ik 0,95 euro terugkrijgen. Ik vond het echt belachelijk en ik ga daar nooit meer wat bestellen.

Zalando is juist altijd erg goed met service, ik heb er nooit problemen gehad en lees ook veel goede reacties op internet.

^ Ja, dat dacht ik ook. Ik ben ook wel een beetje teleurgesteld in het feit dat ze dus niet echt een goede service verleenden toen ik problemen had met mijn schoenen…