Heey hoii,
Ik moet even klagen sorry. Ik ben de laatste maanden onwijs druk met school en alles er om heen. Het kost me al mn energie. Ik moet samenwerken met een hele leuke meid, alleen haar inzet is niet echt op het niveau wat ik graag zou willen zien. Ik ben pietje precies en erger me dood aan het feit dat ik al onze verslagen ongeveer maak en verbeter (ze struikelt vanzelf denk ik dan). Een maand geleden ben ik geopereerd en dat is verder goed gegaan alleen het herstel en de bijkomende ellende zorgt er nu voor dat ik eigenlijk helemaal op ben. Ik heb morgen mijn laatste toetsweek en dan ga ik op stage. Allemaal ontzettend leuk en leerzaam. Omdat het herstel niet goed gaat loop ik achter met leren en ben ik bang dat ik het allemaal niet ga redden. Ik maak nu 3 verslagen, leer voor 5 toetsen en bereid me ondertussen ook nog voor op stage …en ik heb een vriend die zo nu en dan ook wat aandacht wil
(geintje hoor, hij is een schatje) Al met al sta ik nu op omvallen terwijl ik er niks aan kan doen dat het allemaal zo gelopen is…
Sorry voor mijn geklaag en gezeur maar is er iemand die tips heeft of handige dingen waardoor het leren iets makkelijker gaat (ik studeer verpleegkunde)
Groetjesss