Het "wil je je problemen kwijt/je hart luchten? Note mij/één van ons" topic #2

Hallo iedereen! Aangezien Heart niet meer op Girlscene actief is, leek het me een goed idee om een nieuw topic te maken. Zodat er weer nieuwe mensen op de lijsten kunnen enz.

Hallo mensen. Ik open dit topic omdat ik de laatste tijd veel topics voorbij zie komen over mensen hun 'problemen', nou dacht ik: ik zou jullie/ze wel willen helpen. Dit ook omdat ik mensen 'helpen'/steunen heel leuk vind. En je hoeft je helemaal niet te schamen, ik 'luister'! Je kunt dus altijd alles bij mij/ons kwijt (mochten er mensen zijn die in 'je mag me altijd noten' lijst willen komen). Ik heb dit ook overlegd met Curiosityy (bedankt, btw). Vaak is het ook heel handig om je problemen kwijt te kunnen bij andere(n), dus als je iets wilt vertellen (het hoeft niet perse heftig te zijn, maar ook geen 'onzin' dingen alsjeblieft, dit is een serieus topic), doe het alsjeblieft.

Het is ook niet de bedoeling dat het hier in dit topic geplaatst wordt, niet omdat het niet mag, maar het leek me toch handiger om het via notes te ‘handelen’, misschien kan het zijn dat het later wel in dit topic mag. Maar je mag niet slowen.

Staat je profiel op een slotje? Dan kun je je profiel weer openbaar maken, of je kan diegene toevoegen als vriendin, óf je kunt het even hier melden, dat ik/we je moet(en) noten.
Goed, mensen die mij hiermee willen helpen, meld het, dan maak ik even een lijst.

Het vorige topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-wil-je-je-problemen-kwijtje-hart-luchten-note-mijeen-van-ons-topic.-294629.0.html

Omdat de lijsten heel lang werden, leek het me een goed idee om elke lijst in een apart bericht te doen die ik dan citeer in de beginpost :slightly_smiling_face: (dus die komen er aan, momentje (: )

Ik heb de lijsten gekopieerd van het vorige topic. Iedereen die er bij wou/ wilt, maar er niet meer bij paste, moet het even zeggen, dan zet ik je erbij.

Graag alleen bij onderwerpen waarmee je ervaring hebt of waar je echt veel vanaf weet. De lijsten worden anders erg lang. Ik snap dat je wilt helpen, maar anders is het nut van de onderwerpen een beetje weg.

Als iemand dit topic onnodig vind, mag er een slotje op gedaan worden.

Pesten:

Automutilatie:

Zelfmoordneigingen:

Liefdesverdriet/problemen/relaties (o.a. ruzie’s, afstand, etc):

Zit er al een slotje op het andere topic?

Studie/school/problemen:

Nog niet, moet ik die aanvragen of kan dat niet? :slightly_smiling_face:

Even een mod noten of reporten is wel goed denk ik. Anders ziet een mod dit straks en denkt ‘hee die bestaat al, hier kan een slotje op’ :’)

Werk:

O, Okee, zal ik even doen, dankje!

Familieproblemen (o.a. ouders, thuisproblemen, scheidingen):

Mentale problemen (o.a. depressies, eetstoornissen, autisme):

Onzekerheid:

Anorexia/borderline:

Schulden/financiële problemen:

Ik wil graag bij de lijsten: Liefdesverdriet/problemen/relaties en mentale problemen (alleen verstand van paniekaanvallen)

Vind dit een goed idee, want zo kunnen er toch nog meer mensen mee helpen dan dat bij het vorige topic kon. :slightly_smiling_face:

Is goed! ik zet even alle lijsten erin, en dan zal ik je erbij zetten :slightly_smiling_face:

Vriendschap (o.a. ruzie’s, afstand, etc:)

Seksualiteit (o.a. transgender/seksueel, lesbisch, biseksueel, of seks):