Ik denk dat er meerdere meiden Spaans willen leren toch? Mij lijkt het dus handig om samen hier Spaans te leren. Of in ieder geval leuke woordjes/zinnen te plaatsen, zodat een ander daar van leert!
Wie doet er mee?
Deelnemers
Naam: Fortune
Leeftijd: 15.
Ervaring: heb geen ervaring met de Spaanse taal, maar zou het leuk vinden om te leren.
Naam: Magnifique
leeftijd: 15
Ervaring: Ik kan nog helemaal geen spaans, maar ik vindt het wel een hele mooie taal en daarom wil ik het graag leren.
Naam: Ashley (Inutile)
Leeftijd: 16
Ervaring: helemaal geen haha, maar een poging doen om het te leren is altijd leuk toch.
Naam: Esther (swiftst0ne)
Leeftijd: 14
Ervaring: Ik heb ooit één lesje gedaan op duolingo.com, verder niks, haha
Naam: Inez (MiAncla)
Leeftijd: 15
Ervaring: mijn moeder is Spaans en ik versta grotendeels alles, maar ik kan zelf niet echt schrijven (mijn grammatica klopt van geen kant/zinsopbouw etc) en spreken.
Naam: naturaltouch
Leeftijd: 17
Ervaring: 2 uur per week Spaans op school sinds dit jaar, niveau is nog wel beginner, wij leren het op school op A2 niveau en uiteindelijk tot B1 geloof ik.
Naam: Eva
Ervaring: Geen. Wel Frans, Latijn en Grieks
Naam: Sarah (Rascacielo)
Leeftijd:13
Ervarng: Ik heb een half jaar versterkt Spaans op schol gedaan nu kan ik alleen nog de basis maar ik ben veel vergeten
Naam: Anne
Leeftijd: 14
Ervaring: Geen, alleen met Frans
Naam: Tess (Wormstache)
Leeftijd: 18
Ervaring: Geen, ik pak wel snel talen op zo spreek ik Engels en deels Japans.
Naam: Irene (thegoodlife)
Ervaring: Helemaal geen. Ik kan wel een beetje Italiaans, en dat lijkt er redelijk op, dus misschien komt het van pas haha.
Naam: Gaudium
Leeftijd: 19
Ervaring: heb van m’n 9e tot m’n 11e Spaans gehad, maar ben alles weer vergeten jammer genoeg
Naam : Nienke
Leeftijd : 13 jaar
Ervaring : Mijn moeder is spaans dus ik ben half spaans en ik ga elk jaar naar Spanje. En in Spanje praat ik spaans tegen me familie (want die kunnen geen nederlands) .
Naam: Dahnee
Ervaring: Drie weken Spaans gehad op school.
Naam: Shárel (TARTAARSAUS)
Ervaring: geen ervaring met Spaans
Naam: LOVEME
Ervaring: op school maar kan het niet zo goed
Naam: Demi
Ervaring: bijna geen. wel al 8 keer op vakantie geweest in spanje en ga dit jaar weer dus wil het wel graag leren. ik kan wel hallo zeggen hahahaha!
Naam: Eva
Ervaring: Ik heb Spaans op school maar dat is waardeloos, maar omdat ik ga stage lopen in Spanje heb ik een taal boekje aangeschaft waar ik nu in leer!