Het -Wie zou jij willen bedanken en waarvoor?- Topic

De titel zegt het al,

Ik zou mijn vriendinnen willen bedanken, omdat het echt schatten zijn en lief voor me zijn
(especially mijn beste vriendin -Iris- voor mij altijd opvrolijken -en de sloot in fietsen als ik een eend nadoe :smirk:- en omdat ze gewoon hartstikke lief is
plus mijn beste vriend omdat hij een schat is en er altijd voor me is.

En jullie?

Mijn lerares, omdat ze in mij gelooft & er altijd zal zijn voor mij.

Ik vind het niet echt nuttig jullie te vertellen over mensen die jullie niet kennen?

Dit. En als ik mensen in mijn directe omgeving wil bedanken voor wat dan ook, doe ik dat wel tegen hun zelf.

Waarom zou ik dierbaren hier bedanken? Hier lezen ze het niet.

Mijn moeder, omdat ze er altijd voor mij is geweest en nu nog steeds is, ookal deed ik best vaak rottig tegen haar.

Mijn broer die tevens mijn beste vriend is, omdat hij er was toen er niemand anders was. :flushed:

Mijn ouders, voor alles. :’)

Is het niet beter die mensen dan ook echt te bedanken ipv het hier alleen neerzetten haha

Aw wat lief Beau!
Ik wil jou bedanken omdat… alles. Omdat we gestoorde inside jokes hebben (Wat een POE-PIEEEEEE!) maar we ook alles aan elkaar kwijt kunnen ^^ En omdat je mijn lieve beste vriendinnetje bent.

En ik wil ook mijn ‘ex’/beste vriend van een paar jaar geleden bedanken, want zonder hem was het een stuk slechter met me gegaan. Maar hij lijkt het zelf alleen niet te beseffen.

Ik wil me mama bedanken omdat ze vanochtend me stond op te wachten in de garage met een grote handdoek en een joggingsbroek omdat ik kletsnat regent was. En niet zei: je had je regenpak moeten mee nemen he?