Het 'What to wear'- topic

Het is heel simpel. Stel, je hebt een date met hém en je weet niet wat je aan moet doen?! Je post hier je ‘situatie’, waarin je dus niet weet wat je aan moet doen, of hoe je iets moet combineren, en de anderen geven tips. ;]
Dusse, posten maar!
(:
xliefs.

Leuk topic!

Dankjewel :]

Upje.

Keigoed topic.
En keigoed is een dom woord. n_n

Heb nu even geen kleding-dilemma’s ^^

Haha, dankjewel :].
Oh wacht, ik heb er bytheway wel eentje. Ik ga vrijdag met een vriendin skiën in Duitsland een dagje (wel een pókke eind rijden en met de trein, maar dat heb ik er wel voor over.), enne;
Hoe vertoon ik mij fashionable én comfortabel op de piste?
Ik wil er niet uitzien als een mislukte Duitser in zo’n oma-pakkie (:
als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik praat morgenmiddag met de jongen waar ik bijna mee samen was maar nu niet meer dus , wat moet ik aan ?

Spannend Ö. Ik weet niet wat voor ‘type’ jij bent (omg ik háát het om mensen in hokjes te plaatsen), maar iig iets waarin je je lekker voelt. Doe niet je allernieuwste stiletto’s en sexy jurkje aan, die heb je nog niet vaak gedragen en dan loop je de hele tijd te kijken of alles nog wel goed zit :wink:. Uit ervaring zeg ik; niet iets aandoen wat je niet ‘ingedragen’ (van inlopen: indragen, haha) hebt. Gewoon, simpel, maar stijlvol.

Zwarte pumps - jeans - en mooi tshirt ?

Ik denk dat je gewoon iets simpels aan moet trekken, niet teveel werk van maken. Anders staat het wel een beetje opdringerig als jij opeens aan komt wankelen op meters hoge hakken en een allesonthullend truitje :stuck_out_tongue:
Gewoon een skinny jeans of een andere spijkerbroek en een simpelshirtje + vestje. Vooral niet anders doen dan je er anders uitziet (weet namelijk niet hoe jij eruit ziet :stuck_out_tongue:)

Lijkt me goed idee. Ik zelf zou niet voor pumps kiezen, aangezien ik daar zélf echt nooooit op loop. Je moet het simpel houden, als je er indd te veel werk van maak en het er té doordacht uitziet, dan denkt hij ook dat jij allemaal verwachtingen van hem hebt. (misschien heb je die wel, mar die moet je dan niet zo opdringen)

Joa was ik vn plan :slightly_smiling_face:

Een skibroek (anders wordt je kont nat :stuck_out_tongue:), Een shirt met lange
mouwen, een mooie fleecetrui (lekker warm), en dan nog een hele
dikke trui en/of een mooie jas (gewoon een ski-jas of korte winterjas,
want een trenchcoat ziet er natuurlijk niet uit op een skibroek)

Je zou het heel simpel kunnen houden en dan bv een mooie gekleurde
dikke sjaal, handschoenen of muts op te doen om het wat op de fleuren

Trek gewoon iets aan waarin je lekker kan bewegen.
Niemand ziet er op zn charmantst uit in dikke skikleding :stuck_out_tongue:

Dankje :’]
Ik heb een (knal)lichtblauwe skibroek, moet nog wel eem kijken of ik die nog pas, want heb al een jaar niet geskied. En dan doe ik gewoon een langemouwen t-shirt en leuke trui aan en daar over m’n hockeyjas (ja ik heb een korte winterjas, mn hockeyjas dus, waarmee ik op de fiets ga naar hockey, ghehe en een langere, maar dat staat indd niet zo charming op een skibroek).

leuk topic :slightly_smiling_face:

Leuk topic!!

dankje,
het moet alleen nog wel een beetje op gang komen :]
of mensen hebben gewoon niet zoveel ‘dilemma’s’ ghehe.
x

ik vind het ook een leuk topic, maar heb geen dilemma op dit moment ^^

handige topic !

Ik heb op dit moment geen dilemma =)

upje, geen dilemma’s maar wel benieuwd naar die van anderen (A)