Het 'werken bij een supermarkt' topic

ik wer ook bij de AH ben 18 en verdien 4,40

ik werk bij de kassa en verdien 3.89 en ben 17
krijg begin volgend jaar meer omdat ik er dan een jaar werk. 4. 70 ofzo
en verdiende toen ik 16 was ehm… 3.48 ofzoiets?

als je 16 bent, verdien je 3.38 bruto.

ben 18 en verdien 5.05 per uur, achter de kassa
toen ik begon (16) verdiende ik 3.14 bij brood.
dus wel promotie gemaakt (a)

Achter de kassa zitten schijnt echt geestdodend werk te zijn. Niks voor mij.

Je zal wel tussen de 3.20 en 3.50 gaan verdienen denk ik.

Hoeveel korting krijg je op je boodschappen als je bij de ah werkt?

al sla je me dood

Ik werk er ongeveer drie kwart jaar, ben 15 en ik verdien iets in de 3 euro of iets eronder.

Je krijgt 2 AH bonuspasjes met jou naam erop. Die kun je aan familie/vrienden geven die vaak winkelen bij de AH, je krijgt dan de bonus korting en 10% van de aankopen, die krijg je elk kwartaal op je loon.

Je krijgt helaas niet echt bonussen meer omdat die door een nieuwe regeling in je loon zijn gekomen, daardoor verdien je wel meer per maand.

Loon wordt elke 4 weken op een maandag rond een uur of 12 gestort op je rekening.

Het werk is opzich wel leuk maar het is hard werken en de meeste mensen roddelen heel erg bij de AH ( Hier vooral maar ook ergens anders in Zwolle xD Het kan dus ook gewoon aan Zwolle liggen) Je moet goed luisteren naar die ‘’ leiding ‘’ en je mag niet meer dan 3x telaat komen of je ligt ‘’ eruit ‘’

Het is opzich dus wel leuk, je kunt helaas geen extra uren maken bij de albert heijn in de zomer omdat ze dan geen extra werk hebben, dus dat is vervelend.

Je krijgt zelf geen korting, als je een bonus pas hebt krijg je wel 10% van alle aankopen en dan krijg je van de bonus artikelen de bonus zeg maar, dus ‘’ Volle prijs-bonus = wat jij krijgt ‘’ en dat is soms maar 50 cent ofzo.

Wel als je er werkt, van bijvoorbeeld 1 tot 7 mag je rond 6 uur avondeten op de kosten van Albert heijn, je avondeten moet dan ongeveer 6/8 euro zijn, ik weet het niet precies.

ik heb ook pas een solicitatieformulier achtergelaten bij de albert heijn, nou nog wachten op reactie :stuck_out_tongue: ik heb geld nodigggg :kissing:

Ik heb een solicitatie formulier via internet gedaan is het beter om naar de winkel toe tegaan en daar een solicitatie formulier in televeren of maakt dat niet uit ?

We kregen op school een solicitatieformulier van de albertheijn met een nummer erop en als je zou bellen zouden ze meteen een solicitatiegesprek voor je regelen
mwahuwhuahuw dus ik heb dat gedaan en ik kon een week later al beginnen :smiling_imp: ik verdien 3,38 als cassiere maar binnekort verhogen ze het loon naar 4,46 Duss jaahh (A) ojaahh en ik ben 16 jaar :stuck_out_tongue:

ik werk ook bij de albert hein en ben in opleiding tot teamleider van de kassaploeg,. ben nu 17 en verdien ¤5.15 per uur.

Ben 17, werk als cassiere en verdien 5.15 per uur. :slightly_smiling_face:

Ik heb vandaag ook een formulier ingevuld

Ik werk bij de domino’s (pizza enzo weeetjewel) en ik verdien 2.75 ZO weinig… en heb ook nog eens geen pauze en het is STIKWARM daar… maar t werk zelf is wel leuk en werk daar met al mn vriendinnen :p, maar ga ook bij de vomar soliciteren ofzo denk ik… moet ff kijken nog :wink:

hahaha, ik werk ook by ah.
Ik heb ff gekeken voor je, als 16 jarige verdien je per uur bruto; 3,28.
Maar daar komt nog vanalles bij van vakantiegeld, winstuitkering etc. Maar egt gaat ook weer wat vanaf. Ik ben zelf 17 en kverdien met alles erbij rond de 6 euro bruto. Maar het ligt er ook aan of je by een franchiser gaat werken of dat je egt by de ah gaat werken, want dan kan het nogal eens verschillen.

ik heb gisteren een sollicitatieformulier ingeleverd, vandaag teruggebeld & morgen krijg ik een gesprek :smirk: en nu ben ik dus best wel beetje zenuwachtig want ik weet niet wat ik morgen kan verwachten (mijn eerste sollicitatiegesprek) weet iemand wat ik kan verwachten? :flushed:

Edit: ben 15 & heb gesolliciteerd voor vakkenvuller.

Haha, hoeft niet
het is net zo’n kennismakingsgesprek.
Meestal wordt gevraagt of je bijvoorbeeld:

Hobby’s hebt,
of je vroeg kan opstaan,
over je familie.

Dus gewoon beetje kennismaken :]