Het 'werken bij een supermarkt' topic

Zo ja, als wat en wat verdien je? Ik heb er vandaag gesolliciteerd omdat ik aan het sparen ben en de Albert Heijn zocht hulp en zit in de buurt dat is wel handig :grinning:

Niemand?

een vriendin werkt er als caissiere, ze verdient 3,50 ofzo…

ligt eraan hoe oud je bent

16

denk tussen de 3,25 en de 3,50… weet niet precies, ligt ook aan de winkel, vriendin verdient nmlk minder dan ik, maar iemand anders juist weer meer (scheelt maar een paar cent, maargoed:P) En we zitten allemaal achter de kassa, bij verschillende winkels
Edit: we zijn allemaal 16

ja ik heb ook gesolliciteerd als cassière

ik zit nou ook sinds 2 weken(?) ofzo achter de kassa bij de dekamarkt… Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik verdien, 3 nog wat in ieder geval. Is wel leuk opzich :wink:

gaat ge voor maar 3 euro per uur werke?!?!
Ik vond 5 euro toen ik pas 16 jaar was al weinig eigenlijk :s

Ik ben 15 en verdien 2.82
Dat vind ik heel weinig!

ik ben 16 en krijg bij de jumbo 3,20 . maar ik krijg dr allemaal toeslag enzo bij dus is het netto meer :stuck_out_tongue:

Bij de ah verdien je als je 17 bent 3.71 + vakantie geld en allerlei toeslagen… uiteindelijk krijg je als 17 jarige 4.64 per uur op je bank gestort!

Ik werk ook bij de AH sinds een jaar of zo, op de deli, en ik verdien 3,25, maar dat wordt over een weekje lekker meer omdat ik dan 17 wordt. Plus soms krijg je dagen dubbel uitbetaald, en je krijgt vakantiegeld, en als je er boodschappen doet in x in de 3 maanden max 75 euro kaching!

ik werk ook bij de ah, achter de kassa, ik verdien 3,91 bruto per uur zo weinig maar ik werk pas een maand ofzo. en ohja ik ben 17. maar je kan in een maand gewoon 300 verdienen. bv op zondag te werken. verdien je 200%

De relaxte dag van alle dagen dat ik heb gewerkt. (werk in een restaurant in de keuken, eerst in de afwas) Omdat je dan nog het minst hoeft te doen…
Dus geniet er maar van =)

ik werkt ook bij AH
ben 15 en ben vakkevullerXD
krijg 2.93 ofzoo per uur
best wel weinig maarjaa het is wel gezellig!

Bij de vlees/kaas afdeling.
¤4,65 per uur ofzo
Nu 17 en ben bijna jarig…
Dus dan gaat het weer omhoog
:grinning:

Mijn zus werkt sindskort bij de Appie… ze verdient iets van 5 euri nog wat.