Het -welke (leuke) winkels zitten waar?- Topic

Hee meiden,

Ik had nu al zóveel topics gezien over dingen zoals:

‘Ik ga winkelen in Eindhoven, welke winkels zitten daar allemaal?’

Een dag later wordt het ‘Leuke winkels in Maastricht-topic’ geöpend:
‘Weet iemand of er leuke winkels in Maastricht zitten?’

Oké, ik dacht dus: het is tijd voor een algemeen topic hierover!

Stel je vragen als je wilt gaan shoppen in een stad en je weet niet welke winkels er zitten, waar ze zitten, enzovoorts.

(Ik heb de zoekfunctie gebruikt, en ik vond dus alleen maar die topics die ik al als voorbeelden genoemd had.)

Ok, sorry, het is vast handig. Maar ik denk dan, zoek het even op op Google. Ik word gewoon een beetje gek van al die officiële/grote topics. Dat als je bijv. fashion aanklikt, dan zo’n beetje de hele eerste pagina officiëel is. Maargoed. Dat moest ik even kwijt. Zie dit maar als een up :stuck_out_tongue:

zitten er leuke winkels in maastricht? :grinning:

haha, ja, maar sommige mensen kunnen het via Google niet vinden/zijn er te lui voor en zitten al hun tijd te verdoen op Girlscene, dus die zoeken het ook niet, die vragen het gewoon meteen aan iedereen. En daarom dacht ik: he bah, irritant dat er allemaal van die losse topics worden geopend, dus ik maak even een officiëel/algemeen topic (:

maar bedankt voor je up, haha

@ LiveLikeMe
ja, sowieso!
Maastricht vind ik een van de leukste steden om te shoppen!
Niet alleen vanwege de winkels, maar ook gewoon vanwege de sfeer, haha! Het is er echt super knus en gezellig (:

Maar je hebt er sowieso de standaard winkels en nog wat andere winkeltjes die gewoon alleen in Maastricht zitten, maar zo goed ken ikd e stad nou ook wel weer niet, dus ik weet niet precies waar die allemaal zitten!

weet iemand anders het?:grinning:
ik ga er volgende week de hele week heen in een huisje:)

aaah wat leuk LiveLikeMe!

nou ik heb ook nog een vraag:
Weet iemand of de Action in Den Bosch in het centrum zit of niet?

oeh wil ik ook weten :grinning:
ik ga toevallig morgen naar denbosh en ik moet ook naar de action.
haha

haha, ja, ik ga dinsdag weer 'ns een keertje met mijn moeder, alleen we zijn er allebei nog nooit geweest, dus we weten het niet, haha (:

de primark in hoofddorp is echt leuk!

@ KrissyxJeffrey
dat vraag ik me nu dus af:
Welke Primark is leuker? Die in Rotterdam of die in Hoofddorp?

ik vind die van Rotterdam :pensive:

Ik vind Zierikzee en Vlissingen leuk om te winkelen, voor als je op vakantie bent in Zeeland :slightly_smiling_face: (ook als je er woont hoor, haha… maar ik was daar toen op vakantie en die 2 vond ik de leukste steden om te winkelen)

heee Danioottt, ik ga naar Vlissingen binnenkort, dus wat voor soort winkels zitten er? (:

weet iemand of er een Mango in Den Bosch zit?

Ik word er ook wat gek van :stuck_out_tongue:

Maar ik ga hier toch een vraag stellen: welke winkels zitten er in Canterbury?
En dan wil ik vooral weten of er een Primark / Topshop zit.

Bij Topshop opent de “store zoeker” niet bij mij. En sommige sites beweren van wel, andere dan weer van niet.
En bij Primark: op sommige forums lees ik van wel, op anderen weer van niet.

ik geloof het wel, maar ik weet het niet 100% zeker.

@ Vintage Rocks
Ja, er is een Topshop!
en helaas geen Primark!

Dankuwel ^^ :slightly_smiling_face:

Ik ga binnenkort richting arhnem een dagje.
Heb al een aantal winkels opgezocht, maar zit er ook een rivir island/mango/tally weijl?
Alvast bedankt! <3