het wel of niet doen

ik heb een hele leuke en betrouwbare vriend, en opzich wil ik het na een tijdje wel met hem doen maar…
ik weet niet of ik mezelf te jong vind en ben beeetje bang dat ik spijt krijg, maar ik wil het eigenlijk wel best graag…

wat moet ik doen?:face_with_raised_eyebrow:

Je twijfelt, dus nee.

twijfelen = nee

Bedenken wat jij zelf wilt.

Als je twijfelt, niet doen! Als die echt van je houdt wacht die op je.

Wachten tot je zeker weet dat je er klaar voor bent. Als je nog twijfelt niet doen, pas als je er echt aan toe bent. Hoe oud ben je trouwens? Je zegt dat je jezelf te jong vind maar is dan 13 jaar of 15 jaar

Hoelang hebben jullie, hoe oud ben je? Ik zou het niet doen btw als ik jou was.

Hoe oud ben je eigenlijk. En hoever zijn jullie met knuffelen en zo. Seks met je vriend heb je niet zo maar maar kun je opbouwen in fases. Iedere keer een klein beetje meer, dan kun jezelf kijken tot hoever je wilt gaan.

Pas als je echt denkt: ja, ik blijf bij deze jongen en ik ben heel verliefd op hem en ik vertrouw hem en ik ben er klaar voor en ik twijfel niet, pas dan mag je het doen :slightly_smiling_face:

Wanneer je twijfelt moet je gewoon nog even wachten. Sowieso gaat sex meestal spontaan op een het moment dat je er aan toe bent. Er dus niet te veel over denken en gewoon genieten van de relatie die je hebt met je vriend.

Als ik naar je andere posts kijk, durf ik wel te zeggen dat je er nog niet klaar voor bent. Nog geen twee weken geleden vond je het te snel gaan om bij hem te gaan eten, dan moet je nu nog lang geen seks gaan hebben.

Hoe oud ben je 12

als je twijfelt zou ik het niet doen

aan je andere topic en reacties in overige topics te hebben gelezen zeg ik “niet doen”, maar eigenlijk heb ik totaal niet het recht je iets te verbieden

How about no.
Helemaal niet als je 1; twijfelt en 2; op een forum gaat vragen of je 't nou wel of niet zou gaan doen…

Als je twijfelt, dan gewoon niet doen.